// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Wolfenstein II: The New Colossus برای نینتندو سوییچ تایید شد

کمپانی نینتندو در رویداد Nintendo Direct اعلام کرد که بازی Wolfenstein II: The New Colossus برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

قطعا رویداد Nintendo Direct را می‌توان یک رویداد پر بار برای نینتندو سوییچ دانست زیرا جدای از تایید بازی Doom برای نینتندو سوییچ، کمپانی بتسدا و کمپانی نینتندو، بار دیگر مخاطبان خود را شگفت‌زده کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در این رویداد اعلام شد که بازی Wolfenstein II: The New Colossus برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. متاسفانه اطلاعات بیشتری حول جزئیات و ویژگی‌های این بازی روی کنسول هیبریدی نینتندو منتشر نشده است. تنها موردی که به آن اشاره شد، تاریخ عرضه تقریبی بازی که برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.

این درحالی است که بازی Wolfenstein II: The New Colossus در تاریخ ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. با تمام این تفاسیر شاهد یک خبر خوشحال کننده هستیم و می‌بینیم که بازی‌های تیراندازی بزرگ نیز به راحتی می‌توانند روی نینتندو سوییچ اجرا شده و انتظار می‌رود در آینده شاهد بازی‌های بیشتری برای این کنسول از سوی سایر سازنده‌ها باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده