نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

ویدیو حالت PvP بازی Ghost Recon: Wildlands با نام Ghost War

یوبیسافت اولین ویدیوی گیم پلی حالت PvP بازی Ghost Recon: Wildlands را منتشر کرد.

 مدت زمان زیادی است که طرفداران سری Ghost Recon و مخصوصا بازی Ghost Recon: Wildlands منتظر عرضه حالت PvP (بازیکن علیه بازیکن) این بازی تیراندازی تاکتیکی هستند، اما بالاخره امروز در جدیدترین اخبار بازی شاهد اولین ویدیوی گیم‌پلی این حالت که Ghost War نام دارد هستیم. این حالت به‌صورت رایگان توسط یوبی سافت منتشر می‌شود و در آن دو تیم در حالتی مشابه با حالت Deathmatch بازی‌های چندنفره، با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

همان‌طور که در ویدیوی بالا مشاهده کردید، Ghost War یک حالت ۴ در برابر ۴ است که امکان احیا کردن هم‌تیمی‌ها هم وجود دارد. با این حال به نظر می‌رسد فعلا حالت مذکور از وسایل نقلیه و اهداف پیچیده پشتیبانی نمی‌کند. مسابقات در سه راند ۱۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شوند. در هنگام عرضه، Ghost War به هشت نقشه و ۱۲ کلاس مجهز خواهد بود.

بازی Ghost Recon: Wildlands

حالت PvP رایگان برای بازی Ghost Recon: Wildlands چند ماه پیش و به‌عنوان برنامه پس از عرضه بازی توسط یوبی‌سافت رونمایی شد. در این برنامه بسته‌های الحاقی پولی و آپدیت‌های رایگان هم به چشم می‌خورند. همه بسته‌های الحاقی بازی تاکنون منتشر شده‌اند، در حالی که Ghost War پاییز آتی منتشر خواهد شد. بتای عمومی این حالت ماه گذشته رونمایی شد و از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ سپتامبر (۳۰ شهریور تا ۳ مهر) قابل بازی خواهد بود.

در صورتی که علاقه‌مند به تجربه بازی Ghost Recon: Wildlands هستید، امکان تجربه رایگان ۵ ساعت از بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. اوایل امسال بود که مشخص شد بازی مذکور پرفروش‌ترین بازی نیمه اول سال ۲۰۱۷ است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده