نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

نسخه دمو بازی Ghost Recon Wildlands برای کنسول ها منتشر شد

کمپانی یوبیسافت یک نسخه دمو از بازی Ghost Recon: Wildlands منتشر کرده که ۵ ساعت گیم‌پلی دارد. 

بازی Ghost Recon: Wildlands بازی شوتر جهان‌باز یوبی‌سافت است که چندی پیش منتشر شد و مورد استقبال نسبتا خوبی هم قرار گرفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، یوبی سافت یک نسخه دمو از این بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر کرده است که می‌توانید آن را هم‌اکنون دانلود کنید. در این نسخه دمو قادر خواهید بود بازی را به شکل تک‌نفره یا چندنفره تا سقف پنج ساعت تجربه کنید. 

برای دانلود نسخه دمو بازی، کافی است بسته به پلتفرم‌تان به فروشگاه پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس مراجعه کنید. این نسخه دمو امکان دسترسی به نسخه کامل بازی را برای مدت پنج ساعت فراهم می‌کند. چندی پیش در دیگر اخبار مرتبط با این بازی، در زومجی خواندید که قرار است یک حالت PvP به بازی اضافه شود. همچنین چندی پیش آپدیتی برای Ghost Recon: Wildlands منتشر شد که کنترل هلی‌کوپتر را راحت‌تر می‌کرد. 

شما همچنین می‌توانید بررسی بازی Ghost Recon: Wildlands را در زومجی بخوانید که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Ghost Recon: Wildlands نه آن بازی عالی مورد انتظار همگان است و نه می‌توان آن را محصولی ضعیف از کمپانی یوبی‌سافت دانست. یوبیسافت توانسته با خلق چشم‌اندازهای زیبای کشور بولیوی در کنار حفظ سبک تاکتیکی مجموعه گوست ریکان، محصولی متفاوت را در نقشه‌ای عظیم ارائه کند. میان‌پرده‌های زیبای وایدلندز با نمایش پیشینه و هدف شخصیت‌های منفی، داستانی متفاوت را از درگیری‌های درونی یک کارتل مواد مخدر ارائه می‌کند. با این حال، بر خلاف جذابیت‌های حالت Co-op، متاسفانه سیستم کاورگیری بد، تکراری شدن ماموریت‌های جانبی و مشکلات عجیب گرافیک فنی به تجربه‌ی کلی بازیکن ضربه‌ می‌زند و یوبی‌سافت در رفع آنها قبل از انتشار بازی کوتاهی کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده