// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Ghost Recon: Wildlands میزبان حالت PvP می شود

حالت رقابتی و رایگان بازی Ghost Recon: Wildlands با نام Ghost War معرفی شد و به‌زودی نسخه بتای عمومی آن منتشر خواهد شد.

تا به امروز بازی Ghost Recon: Wildlands فاقد بخش رقابتی «بازیکن علیه بازیکن» (حالت PvP) بوده است، اما سازندگان قصد دارند این وضعیت را تا انتهای سال جاری به واسطه حالتی جدید تغییر دهند تا کاربران بتوانند در مقابل یکدیگر به رقابت بپردازند. حالت چندنفره جدید Wildlands که با نام Ghost War معرفی شده، قرار است پیش از اینکه به طور جهانی منتشر شود، فاز آزمایشی خود را پشت سر بگذارد.

کمپانی یوبی سافت در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که فاز بتای عمومی حالت Ghost War در انتهای تابستان سال جاری آغاز خواهد شد. البته گفتنی است که سازندگان تاریخ دقیق آن را مشخص نکردند. ضمنا قرار است که این حالت در پاییز سال جاری به واسطه آپدیت رایگانی در دسترس تمامی کاربران قرار گیرد.

حالت جدید، دو تیم چهار نفره را در مقابل یکدیگر در نقشه رها می‌کند و به نقل از سازندگان، کاربران یک بازی Deathmatch را تجربه خواهند کرد. کلاس‌های مختلفی در این حالت در دسترس قرار خواهد گرفت و بازیکنان می‌توانند در نقشه‌های بزرگ و باز به رقابت بپردازند. حالت Ghost War کاملا مشابه بخش داستانی نیست؛ بلکه به گفته سازندگان، مکانیزم‌های جدیدی را در خود جای داده است.

یوبی‌سافت پس از انتشار Wildlands توانسته به خوبی از این بازی پشتیبانی کند؛ طوری که شاهد بسته‌ الحاقی جدید و یک آپدیت رایگان از این بازی بودیم که درجه سختی تازه‌ای را به آن اضافه کرد. این بازی توانست در زومجی نمره ۷.۵ را از آن خود کند که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی Ghost Recon: Wildlands را مطالعه کنید.

در خبر‌های پیشین مربوط به این بازی متوجه شدیم که Ghost Recon: Wildlands تاکنون پرفروش‌ترین بازی امسال یوبی‌سافت بوده است. برای اطلاع از خبر‌های بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده