نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

لباس بازی Ghost Recon: Wildlands برای آواتار ایکس باکس را رایگان دریافت کنید

شرکت یوبیسافت لباس رایگان بازی Ghost Recon: Wildlands را برای آواتار ایکس‌باکس در دسترس قرار داد.

دیروز زمان بتای عمومی بازی Ghost Recon: Wildlands برروی کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی به اتمام رسید. با این حال، شرکت یوبیسافت لباس جدیدی از این بازی را برای آواتار ایکس‌باکس در دسترس قرار داده است. دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند لباس یکی از شخصیت‌های بازی شوتر و جهان باز Ghost Recon: Wildlands را به صورت رایگان برای آواتار خود انتخاب کنند.

براساس اخبار بازی جدید، این لباس دارای دو نسخه مردانه و زنانه است که هم‌اکنون در فروشگاه ایکس‌باکس در دسترس قرار گرفته است. همانطور که در عکس پایین مشاهده می‌کنید، این لباس، آواتار ایکس‌باکس را تبدیل به یکی از شخصیت‌های بازی Ghost Recon: Wildlands می‌کند. این لباس دارای یک عینک دودی اسپرت، دستکش، کلاه و جلیقه ضد گلوله است.

Ghost Recon: Wildlands Avatar

بازی Ghost Recon: Wildlands در روز ۱۷ اسفند سال ۱۳۹۵ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اخیرا شرکت یوبیسافت سیستم مورد نیاز این بازی را برای دارندگان پی‌سی منتشر کرده است. همچنین، تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که سازندگان بازی Ghost Recon: Wildlands در مورد کارتل مواد مخدر صحبت کرده‌اند. و در آخر، شرکت یوبیسافت اپلیکیشن موبایل Ghost Recon: Wildlands HQ در دسترس عموم قرار داده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده