نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

توضیحات سازندگان Ghost Recon Wildlands در مورد کارتل مواد مخدر

شرکت یوبیسافت ویدیوی جدیدی از صحبت سازندگان بازی Ghost Recon: Wildlands درباره کارتل مواد مخدر این بازی منتشر کرد.

براساس اخبار بازی منتشر شده، شرکت یوبیسافت ویدیوی جدیدی از بازی جهان باز و شوتر تاکتیکال Ghost Recon: Wildlands منتشر کرده است. در این ویدیو، سازندگان این بازی درباره روند ساخت بازی صحبت کرده‌اند.

در طول این ویدیو، سازندگان بازی Ghost Recon: Wildlands از چگونگی خلق شدن مرد قدرتمند باند قاچاقچی سانتا بلانکا سخن گفته‌اند و بازیکنان به خوبی با خصوصیات فردی مرد اصلی این باند قاچاقچی آشنا خواهند شد. همچنین، آنها درباره خلق شخصیت‌های مختلف و نقش آنها در سازمان نیز صحبت کرده‌اند. شما می‌توانید این ویدیو را در پایین تماشا کنید:

|

بازی Ghost Recon: Wildlands در روز ۱۷ اسفند سال ۱۳۹۵ برروی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شرکت یوبیسافت در جلسه ارائه گزارش مالی این شرکت، خبر از عرضه بتای عمومی این بازی در هفته‌های آینده داد. همچنین، این شرکت اپلیکیشن موبایلی Ghost Recon: Wildlands HQ را برای همراهی نسخه‌ اصلی بازی Ghost Recon Wildlands منتشر کرد. و در آخر، شرکت انویدیا اعلام کرده است کسانی که یکی از کارت‌های گرافیک انویدیا را خریداری کنند، می‌توانند یک نسخه رایگان از بازی Ghost Recon: Wildlands یا For Honor را دریافت کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده