// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۹

اپلیکیشن Ghost Recon Wildlands HQ برای دستگاه‌ های موبایل منتشر شد

یوبیسافت اپلیکیشن موبایل Ghost Recon Wildlands HQ را برای همراهی با نسخه‌ی اصلی بازی منتشر کرد.

Ghost Recon Wildlands، جدیدترین بازی از مجموعه‌ی تام کلنسی ۷ مارس (۱۷ اسفند) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و یوبیسافت (Ubisoft) نیز برای گسترش هرچه‌ بیشتر ویژگی‌های بازی و ارتباط آن با دستگاه‌های موبایل مانند برخی از بازی‌های دیگر این کمپانی اپلیکیشن همراهی را برای این بازی اکشن ماجراجویی تدارک دیده است. یوبی‌سافت اکنون این اپلیکیشن را که Ghost Recon Wildlands HQ نام گرفته، برای اندروید و آیفون عرضه کرده است.

برنامه Ghost Recon Wildlands HQ

داستان بازی اصلی پیرامون حضور نیروهای گاست در کشور بولیوی برای منهدم کردن کارتل قدرتمند مواد مخدر و کشف ارتباط‌ آنها با دولت بولیوی روایت می‌شود. با انتشار بازی در کمتر از یک ماه آینده، نرم‌افزار همراه می‌تواند با همگام‌سازی اطلاعات میان کنسول و دستگاه موبایل، به صورت هوشمند اطلاعات را بروزرسانی و جزئیات جدید آیتم‌ها و موارد دیگر بازی را به شما نمایش دهد.

این نرم‌افزار همچنین شامل یک مینی گیم با نام بازی گوریلا (Guerrilla Game) می‌شود که برخی پیش‌زمینه‌های داستانی بازی Ghost Recon Wildlands را در مکانی قبل از انقلاب بولیوی به همراه کرین بومن (Karen Bowman) ارائه می‌دهد. کریم بومن، عامل سیا (CIA) بوده و در نقش یک کارکن کمک های بین المللی وارد بولیوی شده است. در نهایت می‌توانید فایل‌های سیا برای شخصیت‌ها، ماموریت‌ها، گاست‌ها و سایر جزئیات از جمله اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ی کارتل‌ را مشاهده کنید که به داستان Wildlands مرتبط هستند.

اپلیکیشن Ghost Recon Wildlands HQ

اگر قصد تجربه‌ی بازی در  پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی را دارید، احتمالا این اپلیکیشن برای شما مفید خواهد بود. Ghost Recon Wildlands HQ اکنون در گوگل‌پلی و اپ‌استور برای دانلود منتشر شده است. از دیگر اخبار بازی، یوبیسافت اخیرا به بازخوردها و نقدهای بتای بازی Ghost Recon Wildlands واکنش نشان داده است.

دانلود Ghost Recon Wildlands HQ


منبع Android Police
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده