// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر جدید Zelda: Breath Of The Wild با محوریت محیط و نبرد های بازی

تریلر جدید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild محیط و نبردهای لینک را به تصویر می‌کشد.

در نهایت بعد از مدت‌ها انتظار تنها چندهفته‌ای را باید برای عرضه‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتظر باشیم. طبیعتا با توجه به انتظار بسیار از این بازی نقش‌آفرینی تعجب‌آور نیست که نینتندو یک پشتیبانی تبلیغاتی بزرگ را برای عرضه‌ی تازه‌ترین ماجراجویی لینک آغاز کرده است. اکنون بعد از تبلیغ نینتندو سوییچ در جریان Super Bowl LI، نینتندو تریلری کوتاه اما پرمحتوا را از Breath of the Wild منتشر کرده است.

تریلر ۳۰ ثانیه‌ی جدید این بازی که در تلویزیون ژاپن پخش شد، سکانس‌هایی نمایشی را از جمله نبرد با یک غول شنی و همچنین دفاع لینک در برابر نفس آتشین یکی از دشمنان را به تصویر می‌کشد. علاوه‌بر این، بخش کوچکی از محیط گسترده و چشم‌نواز بازی Breath of the Wild در این تریلر به نمایش درآمده است. به عنوان مثال، در تصویری شاهد اسب‌سواری لینک در کنار ساحل و غروب زیبای آفتاب در پس‌زمینه هستیم. برخلاف تریلر دراماتیکی که پیش از این منتشر شده بود، تریلر کوتاه جدید موسیقی زیبای بازی را نیز شامل می‌شود:

| |

در دیگر اخبار بازی Breath of the Wild، نینتندو اخیرا از سیزن پس ۲۰ دلاری این بازی شامل چند پک گسترش‌دهنده و محتوای بیشتر رونمایی کرد. نینتندو در جریان رویداد ۲۴ دی‌ماه تاریخ عرضه‌ Zelda: Breath Of The Wild را ۳ مارس (۱۳ اسفند) اعلام کرده بود. در نتیجه ماجراجویی جدیدی لینک، بازی روز انتشار نینتندو سوییچ محسوب می‌شود. Breath of the Wild همچنین به عنوان آخرین بازی انحصاری Wii U در همان روز ۱۳ اسفند عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده