// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹

تریلر بازی Zelda: Breath of the Wild با محوریت لینک و زلدا

نینتندو یک ویدیوی احساسی را از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با محوریت شخصیت‌های لینک و زلدا منتشر کرده است.

نینتندو امروز یک ویدیوی جدید را از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild شامل صحنه‌ها و لحظات احساسی منتشر کرده است. این ویدیو همچنین تصاویری از گیم‌پلی و محیط بازی را از کوهستانی برفی گرفته تا دشتی سرسبز شامل می‌شود.

نینتندو تاریخ عرضه‌ بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را برای هر دو کنسول نینتندو سوییچ و Wii U، سوم ماه مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) اعلام کرده است. این بازی یکی از مطرح‌ترین بازی‌های روز عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ محسوب می‌شود. تریلر جدید با عنوان «نگهبان. در این سرنوشت» منتشر شده و برخی صحنه‌های دراماتیک را از کمپین داستانی نمایش می‌دهد. علاوه بر این، تریلر جدید فرصت تماشای مبارزه با انواع و اقسام دشمنان و محیط‌های جدید را نیز فراهم کرده است.

برخلاف سایر تریلرهای این بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار، تریلر جدید بدون موسیقی پس زمینه پخش شده است. در هر حال، اگر می‌خواهید این تریلر را با موسیقی گوش دهید بهتر است تا سری به سایت رسمی بازی بزنید.

در دیگر اخبار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، اخیرا مشخص شده که این بازی حداقل شامل یک پایان جداگانه نیز می‌شود.

|


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده