نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

تریلر تبلیغاتی جدید نینتندو سوییچ منتشر شد

کمپانی نینتندو در جریان مسابقه Super Bowl LI تریلر تبلیغاتی جدیدی از نینتندو سوییچ منتشر کرده است.

نینتندو اعلام کرده بود که قصد دارد در جریان مسابقه فوتبال آمریکایی Super Bowl LI ویدیو تبلیغاتی جدیدی از نینتندو سوییچ منتشر کند و حال شاهد انتشار این ویدیو هستیم. تریلر جدید نینتندو سوییچ در دو نسخه منتشر شده که زمان آن‌ها با یکدیگر متفاوت است و یکی که ۳۰ ثانیه است در جریان مسابقه مذکور نمایش داده شده و ویدیو دوم نیز به صورت آنلاین منتشر شده که ۹۰ ثانیه است. در ادامه می‌توانید هر دو این ویدیو‌ها را تماشا کنید:

|

| |

در این ویدیو‌ها شاهد ارائه نمایشی از قابلیت‌های نینتندو سوئیچ هستیم و برای مثال گیمری را می‌بینیم که ابتدا بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را در حالت قابل حمل کنسول بازی می‌کند و سپس با قرار دادن سوییچ در داک مخصوص، ادامه بازی را روی تلویزیون دنبال می‌کند. در این ویدیو آثار دیگری چون بازی Splatoon 2، بازی ARMS و دیگر بازی‌های سوییچ نیز نمایش داده می‌شوند.

همچنین نیکولاس چاوز، مدیر بازاریابی نینتندو آمریکا، پیش از پخش شدن این تریلر در جریان مسابقه Super Bowl LI در مورد آن گفت:

ما قصد داریم تا ویدیو تبلیغاتی موردانتظار‌ترین وسیله مخصوص بازی را در بزرگ‌ترین صحنه سال نمایش دهیم. نینتندو سوییچ قرار است شیوه و سبک بازی کردن را کاملا تغییر دهد و به همین دلیل هم ما نیز تصمیم گرفتیم تا شیوه تبلیغات‌مان پیرامون این محصول و بازی‌هایش را کاملا نسبت به قبل تغییر دهیم.

کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۳ اسفند با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد. نینتندو در جدیدترین اخبار بازی چندی پیش مشخصات سخت افزاری جدیدی از این کنسول ارائه کرد و اطلاعاتی از صفحه نمایش لمسی آن را نیز به اشتراک گذاشت.

نظر شما در مورد ویدیو‌های جدید سوییچ چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده