// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

تصاویر جدید Zelda: Breath of the Wild غروب خورشید و یکی از دشمنان بازی را نشان می دهند

نینتندو دو تصویر هنری جدید را برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild منتشر کرده است.

کمپانی ژاپنی نینتندو همچنان به انتشار تصاویر هنری جدید از The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازی مورد انتظار و نقش‌آفرینی خود ادامه می‌دهد. در یکی از تازه‌ترین تصاویر منتشر شده از بازی برروی سایت اجتماعی فیس‌بوک با یکی از دشمنان نگهبان آشنا می‌شویم.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild Art

به گزارش نینتندو، این دشمنان در «ابعاد و اشکال مختلفی» در بازی حضور دارند. با نگاهی به تصویر و همانطور که برخی از مخاطبین فیس‌بوک نینتندو به آن اشاره‌ کرده‌اند، این دشمن خاص دست‌هایی با ظاهر چاقوی سوئیسی دارد. در تصویر دوم هم لینک را می‌بینیم که در حال تماشای غروب خورشید است.

دو تصویر ارسال شده تنها تصاویری نیستند که نینتندو در چند وقت اخیر به اشتراک گذاشته است. این کمپانی پیش از این نیز تصاویر جالبی را با حال و هوای تعطیلات منتشر کرده بود. علاوه بر این، در یکی دیگر از تصاویر نیز لینک را در یک کمپ می‌‌دیدیم که آتشی را برای گرم شدن خود روشن کرده است. اخیرا نیز نینتندو تصویری از لینک را در حال مبارزه با یک نگاهبان منتشر کرده بود.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild در سال ۲۰۱۷ برای نینتندو سوییچ و Wii U عرضه خواهد شد. با وجود خودداری نینتندو از اعلام تاریخ رسمی عرضه‌ی این بازی مورد انتظار، شایعاتی پیرامون عدم عرضه‌ی همزمان این بازی با نینتندو سوییچ در مارس ۲۰۱۷، شنیده می‌شود.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild Art


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده