// جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

تصویر جدیدی از The Legend of Zelda: Breath of the Wild توسط نینتندو منتشر شد

The Legend of Zelda: Breath of the Wild جزو موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بوده و به تازگی نینتندو یک تصویر جدید از مبارزات بازی منتشر کرده است. 

نینتندو به تازگی تصویر جدیدی را از مبارزات بازی موردانتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild در صفحه رسمی فیسبوک این مجموعه منتشر کرده است.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

در دنیای وسیع بازی گیمر‌ها شاهد معابد زیادی برای گشت و گذار و مبارزه با دشمنان گوناگون خواهند بود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید ما شاهد نبرد لینک با یکی از دشمنان بازی با نام نگهبان هستیم که کاملا هم خطرناک به نظر می‌رسد البته زاویه‌ای که عکس گرفته شده به زیبایی آن چندبرابر می‌افزاید. 

چندی پیش نینتندو کریسمس را با انتشار تصویری تبریک گفت. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید تریلر‌ جدیدی که اخیرا از گیم پلی آن منتشر شده را مشاهده کنید. در جریان The Game Awards 2016 علاوه بر تریلر‌های سینمایی و گیم‌پلی که از بازی منتشر شد؛ The Legend of Zelda: Breath of the Wild رسما به عنوان موردانتظارترین بازی سال آینده معرفی شد. آن هم در حالی که رقبای سرسختی همچون Red Dead Redemption 2 و Mass Effect: Andromeda را در پیش روی خود داشت.

در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی برای The Legend of Zelda: Breath of the Wild مشخص نشده و فقط این موضوع را می‌دانیم که بازی بر روی Wii U و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده