نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

بازی Zelda: Breath of the Wild احتمالاً همزمان با نینتندو سوییچ عرضه نمی‌شود

ظاهراً بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild تا زمان آغاز عرضه‌ی نینتندو سوییچ آماده نمی‌شود.

شاید تا اینجا Breath of the Wild، نسخه‌ی بعدی افسانه‌ی زلدا، بزرگترین بازی‌ای باشد که برای نینتندو سوییچ، کنسول دوگانه‌ی نینتندو، تأیید شده است. اکنون خبرهایی به گوش می‌رسد، مبنی بر اینکه Zelda: Breath of the Wild در ابتدای راهیابی کنسول جدید به بازار (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶)، در دسترس نخواهد بود.

امیلی راجرز، منبع داخلی صنعت گیم، به‌تازگی برنامه‌ی زمانی سازندگان Zelda: Breath of the Wild را برای بومی‌سازی محتویات این بازی اعلام کرده است. به‌گفته‌ی وی، این مرحله تا پایان سال ۲۰۱۶ به سرانجام می‌رسد و پس از آن، بازی وارد فرآیند تست می‌شود که بین «۴ تا ۶ ماه» زمان خواهد برد.

وب‌سایت یوروگیمر، که خبر فوق را از منبع دیگری هم دریافت کرده، خاطرنشان کرده است که کمپانی ژاپنی عملکردی تقریباً بی‌نقص را از Zelda: Breath of the Wild انتظار دارد و با توجه به بزرگ بودن بازی و جهان‌ِباز بودن‌اش، این هدفی نیست که به‌آسانی قابل دست‌یابی باشد. با این حساب، ظاهراً قضیه جدی است و پس از آغاز فروش نینتندو سوییچ باید چند ماهی را تا انتشار زلدای جدید منتظر بمانیم. بنا به شنیده‌ها، نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Mario قرار است جای خالی زلدا را پر کند و به‌عنوان یک مهره‌ی سنگین‌وزن، در فهرست بازی‌های هنگام عرضه‌ی سوییچ قرار بگیرد.

بازی Zelda: Breath of the Wild نخستین‌بار در سال ۲۰۱۳ برای کنسول Wii U معرفی شد. انتشار این بازی چندین‌بار به تعویق افتاد و سرانجام نینتندو سوییچ، که قبلاً با اسم رمز NX شناخته می‌شد، هم در کنار Wii U میزبانی آن را بر عهده گرفت. نینتندو پیش‌تر سال ۲۰۱۷ را، بدون آنکه به تاریخ دقیقی اشاره کند، به‌عنوان زمان انتشار Breath of the Wild اعلام کرده بود و تا اینجا هم آن را تغییر نداده است.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده