نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

آپدیت 1.5 بازی The Division فردا برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

یوبیسافت با انتشار توییتی اعلام کرد که آپدیت 1.5 بازی The Division فردا برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

کاربران بازی دیویژن روی ایکس‌باکس وان و پی‌سی، از چند روی پیش به آپدیت 1.5 و بسته الحاقی Survival این بازی دسترسی داشته‌اند. با این حال کاربران پلی‌استیشن 4 هنوز منتظر عرضه این محتوا‌ها برای بازی خود هستند. حال یوبیسافت با انتشار تویتی اعلام کرده که فردا، ۹ آذر (۲۹ نوامبر)، آپدیت 1.5 بازی را برای کنسول نسل هشتمی سونی عرضه خواهد کرد. متن این توییت به شرح زیر است:

آپدیت 1.5 فردا برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی The Division قابل دانلود خواهد بود.

از اصلی‌ترین تغییرات این آپدیت، می‌توان به اضافه شدن سطح جهان پنج (World Tier 5) به بازی اشاره کرد که دشمنان قوی‌تر و آیتم‌هایی با سطح بالاتر را در آن شاهد خواهیم بود. همچنین از این پس آیتم‌هایی که از فروشگاه‌ها خریداری می‌کنید، هم‌سطح با کاراکتر شما خواهند بود. از جمله دیگر تغییرات این آپدیت می‌توان به بهبود بالانس اسلحه‌ها و رفع یک سری مشکلات اشاره کرد.

یوبیسافت با اینکه زمان عرضه آپدیت 1.5 برای پلی‌استیشن 4 را اعلام کرده است، ولی اشاره‌ای به تاریخ عرضه بسته Survival برای این کنسول نداشته و احتمالا ماه آینده شاهد عرضه این DLC برای کنسول سونی خواهیم بود. شرکت فرانسوی همچنین اخیرا اعلام کرد که پس از عرضه آپدیت 1.4 بازی، تعداد کاربران آن رشد چشم‌گیری داشته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده