نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

افزایش تعداد بازیکنان بازی The Division پس از آخرین بروزرسانی

امروز شرکت یوبی‌سافت اعلام کرد پس از عرضه آخرین بروزرسانی بازی The Division، تعداد بازیکنان این بازی با افزایش روبرو شده است.

اخیرا بروزرسانی شماره 1.4 بازی The Division برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شده است. براساس اعلام معاون شرکت یوبی‌سافت پس از عرضه آخرین بروزرسانی این بازی، تعداد بازیکنان این بازی با افزایش روبرو شده است. او در آخرین مصاحبه خود در PC Games Network درباره این اتفاق گفت:

از زمانی که بروزرسانی شماره 1.4 بازی The Division منتشر شده است، تعداد بازیکنان افزایش پیدا کرده است و این بازی بیشترین تعداد بازیکن را از زمان انتشار بازی تجربه می‌کند. بازیکنان متوجه برطرف شدن مشکلات بازی شده‌اند و دوباره به سمت این بازی آمده‌اند، این اتفاق باعث شده است سازندگان بازی وقت بیشتری برروی رفع کردن مشکلات بازی بگذارند تا دوباره رضایت بازیکنان را بدست بیاورند.

معاون شرکت یو‌بی‌سافت در اظهارات خود آمار دقیقی از افزایش بازیکنان ارائه نکرده است. بروزرسان شماره 1.4 بازی The Division دارای ویژگی‌ها و تغییرات مثبتی در بازی است که می‌توان به ویژگی‌های جدید در سیستم شلیک اسلحه‌ها، تقویت UI ها و تغییرات در گیم‌پلی بازی اشاره کرد. همچنین شرکت یوبی‌سافت بروزرسانی شماره 1.5 را که دارای محتوای بخش Survival است برروی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر کرده و برای پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده