نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

تاریخ عرضه بسته Survival و آپدیت 1.5 بازی The Division مشخص شد

بازی The Division دو روز دیگر میزبان بسته Survival و آپدیت 1.5 خواهد بود.

بنا به اعلام یوبیسافت، بسته الحاقی Survival که دومین DLC بزرگ بازی The Division به شمار می‌رود، به همراه آپدیت 1.5 این اثر در تاریخ ۲۲ نوامبر (۲ آذر) در دسترس دارندگان بازی روی پلتفرم‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت. کاربران پلی‌استیشن 4 برای دریافت آپدیت باید چند روز و برای دریافت DLC یک ماه بیشتر منتظر بمانند.

بسته Survival طوفان‌های سهمگین را به شهر نیویورک می‌آورد که در آن‌ها زنده ماندن و مبارزه کردن به مراتب سخت‌تر از گذشته خواهد بود و انتظار می‌رود که این DLC دیویژن را به یک بازی چالش‌برانگیز در نیو‌یورک آخرالزمانی تبدیل کند. همچنین آپدیت 1.5 بازی با اینکه شاید به گستردگی آپدیت 1.4 نباشد، اما تغییرات جالبی را به بازی اضافه می‌کند. یوبیسافت در این مورد گفت:

با آپدیت 1.5، ما سطح جهان پنج را فعال خواهیم کرد که به معنی اضافه شدن دشمنان سرسخت‌تر و همچنین افزایش Gear Score است. در این سطح دشمنان لول ۳۴ خواهند بود و حد نهایی Gear Score هم برای اسلحه‌ها و تجهیزات ۲۵۶ خواهد بود.

همچنین در این آپدیت شاهد اضافه شدن ۱۲ اسلحه جدید به بازی خواهیم بود و اسلحه B.L.I.N.D. Rifle نیز بازخواهد گشت. به‌علاوه یک ماسک اکسیژن، یک جلیقه ضد‌گلوله و چند تجهیزات دیگر نیز به بازی اضافه می‌شوند.

در پایان می‌توانید تریلر جدیدی را که به مناسبت اعلام تاریخ عرضه آپدیت 1.5 و بسته Survival منتشر شده، تماشا کنید:

|


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده