نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

عرضه محتویات الحاقی برای بازی Fallout 4 در آینده‏‎ای نه‎چندان دور

با اتکا به اطلاعات جدید منتشر شده از سوی بِتسدا، به‎نظر می‎رسد که محتوای  الحاقی اثر فال‎آوت ۴ «Fallout 4 » بزودی در دسترس قرار می‎گیرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی بِتسدا،  روز گذشته و در حساب رسمی توییترش، در مورد بسته‎های الحاقی بازی «Fallout 4» صحبت‎هایی کرد که ضمن خوشحالی طرفداران، اعجاب آن‎ها را هم برانگیخت:

ما مطلع هستیم که شما تا چه اندازه مشتاق هستید تا بفهمید محتویات الحاقی بازی یاد شده، چه مواردی را به ارمغان می‎آورد، آن زمان دور نیست و احتمالاً هیجان‎زده خواهید شد. البته یک بروزرسان جدید هم برای این اثر عرضه می‎شود که سبب تغییراتی در اصل حالت «Survival Mode» و جنبه‎های دیگری مانند غذا، خواب، بیماری، مخاطره و... می‌شود. منتظر باشید!

چندی پیش در زومجی خواندید که با استفاده از یک ماد جدید، می‎توانید گرافیک بازی را شبیه به Borderlands کنید. همچنین اگر  از طرفداران بازی نیز هستید، مطمئناً با رادیو دایاموند سیتی بازی آشنایی کامل دارید. اگر دوست دارید که به موسیقی‌های این ایستگاه رادیویی گوش دهید، می‌توانید در زومجی تمام موسیقی‌های آن‌را دانلود کنید. البته اگر می‎خواهید در این اثر به یک حرفه‎ایی نیز تبدیل شوید، پیشنهاد می‎کنیم  مقالات آموزشی بازی را در زومجی به‎هیچ وجه از دست ندهید.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر شد. این اثر همچنین در جوایز بهترین بازی‌های سال زومجی توانست  بهترین بازی سال لقب بگیرد و بِتسدا، استودیو سازنده آن نیز توانست به بهترین استودیوی سال  از نظر زومجی  تبدیل شود. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن امتیاز ۹ را دادیم. افشین پیروزی در نقد خود از بازی نوشت:

فال‌اوت دقیقا در لبه تبدیل شدن به یک شاهکار بدون نقص قرار دارد. بتسدا اگر فقط کمی به جزییات گرافیکی بازی دقت بیش‌تری می‌کرد، هیچ عامل دیگری نمی‌توانست باعث شود تا این اثر به‌یاد‌ماندنی نمره کامل را دریافت نکند. فال‌اوت 4 در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده است و گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران سبک نقش‌آفرینی می‌توانند برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرند.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attack of the fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده