نویسنده: محمد رستمی
// شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

اضافه شدن شخصیت‌های سری Metal Gear Solid به بازی Fallout 4 با یک ماد جدید

یکی از کاربران گروه ماد ساز نکسوس ماد جدیدی برای بازی Fallout 4‌ منتشر کرده است که حال و هوای Metal Gear Solid V را به این بازی می‌آورد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

Akiba91 از گروه نکسوس مادز ماد جدیدی برای Fallout 4 طراحی کرده است که حال و هوای این بازی را شبیه به بازی Metal Gear Solid V می‌کند. این ماد درواقع کاراکتر‌های اصلی Metal Gear Solid V را وارد Fallout 4 کرده است. به این ترتیب می‌توانید درقالب اسنیک، اسکال‌فیس و کوایت Fallout 4 بازی کنید! علاوه بر این‌ها لوازم زیادی مثل انواع چشم‌بند‌ها و دست‌بندها نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌توانند از آن‌ها برای شخصی‌سازی ظاهر شخصیت‌شان استفاده کنند.

حال می‌رسیم به نحوه فعال‌سازی این ماد. در اینجا دو راه وجود دارد که در روش اول باید یک ماد اضافه را نیز نصب کنید که این ماد به شما اجازه می‌دهد آیتم‌هایی با حال و هوای Metal Gear Solid ایجاد کنید، اما راه دیگر استفاده از دستورات کنسولی نسبتا پیچیده است. به هرحال برای اطلاع از جزییات کامل روش‌های نصب ماد به این لینک مراجعه کنید.

این ماد نیز همچون سایر مادهای Fallout 4 تنها برای رایانه‌های شخصی ویندوزی ارائه شده است و برخلاف گفته‌های بتسدا مبنی بر ارایه ماد‌ها برای کنسول‌ها هنوز خبری از این اتفاق نیست و وقتی یکی از کاربران راجع به این موضوع شکایت کرد بتسدا در جواب تنها به این جمله بسنده کرد:

به‌زودی اطلاعات جدیدی در مورد ماد نسخه‌های کنسولی بازی فال‌اوت ۴ منتشر خواهیم کرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده