نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷

واکنش پاتریک استوارت و رایان رینولدز به شایعات Doctor Strange 2

پاتریک استوارت و رایان رینولدز شایعه‌ی ایفای نقش پروفسور ایکس و ددپول در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را تکذیب کردند.

با استناد به تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پاتریک استوارت و رایان رینولدز اخیرا سکوت خود را شکستند و به شایعات ایفای نقش‌های پروفسور ایکس و ددپول در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون) واکنش نشان دادند. با اینکه به‌نظر می‌رسید تریلر جدید فیلم دکتر استرنج 2 از صدای پاتریک استوارت برای اشاره به بازگشت پروفسور ایکس و راه‌یابی مردان ایکس به دنیای سینمایی مارول استفاده شده است، اما این هنرپیشه‌ی ۸۱ ساله اخیرا در گفت‌وگو با رسانه‌ی کامیک‌بوک این شایعه را رد کرد.

پاتریک استوارت در این‌باره گفت: «همان‌طور که می‌دانید، مردم از زمانی‌که حرفه‌ی بازیگری را در ۶۰ سال پیش آغاز کردم، صدای من را تقلید می‌کردند. بنابراین من نمی‌توانم پاسخ‌گوی چنین موردی باشم». بسیاری از طرفدارها اعتقاد دارند که ددپول در پوستر تازه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness ظاهر می‌شود که حاشیه‌ی مسابقات سوپر بول منتشر شد. یکی از طرفدارهای تیزبین ادعا می‌کند که در این پوستر نمایی ناواضح از ددپول در خرده شیشه‌ها دیده می‌شود. رایان رینولدز نیز نظر خود را درباره‌ی این شایعه بیان کرده است.

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج در پوستر جدید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

رایان رینولدز در گفت‌وگو با ورایتی شایعه‌ی حضور در دنیای سینمایی مارول را تکذیب کرد. این بازیگر ۴۵ ساله‌ی کانادایی در این‌باره اظهار داشت: «گمان می‌کنم واقعا نباید در این مورد چیزی بگویم، اما حقیقتا در فیلم [دکتر استرنج ۲] حضور ندارم. من می‌توانم یک راوی غیرقابل اعتماد باشم، اما قول می‌دهم که در این فیلم بازی نمی‌کنم».

با اینکه هنوز حضور پروفسور ایکس و ددپول در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness رسما تکذیب نشده است، اما انکار ایفای نقش از سوی بازیگرها مورد جدیدی نیست. اخیرا فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) بازیگری را به نمایش گذاشت که منکر نقش‌آفرینی در این اثر ابرقهرمانی بود. آیا پاتریک استوارت و رایان رینولدز به این فهرست اضافه می‌شوند؟ درحال‌حاضر پاسخ این سؤال را نمی‌دانیم، اما نباید زمان زیادی را برای گرفتن جواب منتظر بمانیم. زیرا فیلم Doctor Strange 2 در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) روی پرده‌ی سینما می‌رود.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز و مایکل استولبارگ، ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به ایفای نقش پرداختند. سم ریمی، کارگردان فیلم‌های Spider-Man (مرد عنکبوتی) و فیلم‌های The Evil Dead (مُرده‌ی شریر) وظیفه‌ی کارگردانی و مایکل والدرون، خالق سریال Loki (لوکی) به‌همراه جید برتلت وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم Doctor Strange 2 را برعهده داشتند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده