نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۴۲

مبارزه دکتر استرنج با اسکارلت ویچ در تریلر جدید فیلم Doctor Strange 2

مارول در حاشیه مسابقه سوپر بول امسال تریلر جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده است. با اینکه طرفداران انتظار یک تبلیغ تلویزیونی ۳۰ ثانیه‌ای از این فیلم در حاشیه مسابقه سوپر بول امسال داشتند، اما مارول طرفداران را غافلگیر کرد و دومین تریلر رسمی فیلم Doctor Strange 2 لحظاتی پیش منتشر شد که حاوی اطلاعات بسیار زیادی است. شاید جنجالی‌ترین بخش تریلر بخشی باشد که ظاهرا بالاخره حضور پروفسور ایکس با بازی پاتریک استوارت در این فیلم تایید شد.

در این صحنه دکتر استرنج با دست بند به نزد شخصی ناشناس آورده می‌شود و تنها صدای آشنا پاتریک استوارت قابل شنیدن است. در ابتدا تریلر استرنج می‌گوید که هر شب در حال دیدن کابوس‌هایی است و حالا مولتی ورس به تهدید بزرگی تبدیل شده است که او نمی‌تواند به تنهایی دربرابر آن بایستد و مبارزه کند. در طول تریلر شاهد حضور متغیرهای استرنج مثل نسخه تاریکی، دیفندر و همچنین ظاهرا یک نسخه زامبی هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین تریلر سوپر بول فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده که بیشتر تصاویر آن با دو تریلر فیلم مشترک است، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز است:

دانلود از آپارات

علاوه‌براین، بخش زیادی از دومین تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به تغییر موضع اسکارلت ویچ تمرکز دارد که ظاهرا قرار است در مقابل استرنج قرار بگیرد یا حداقل متغیر او قرار است به تهدید بزرگی تبدیل شود. به‌خصوص اینکه شاهد چندین نسخه اسکارلت ویچ نیز در طول تریلر هستیم. البته تریلر حاوی نکات بیشتری مثل سپر شکسته کاپیتان کارتر یا شخص مرموز آتشینی که شاید متغیر کاپیتان مارول یا هیومن تورچ باشد، نیز است. در ادامه می‌توانید شاهد پوستر جدید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness باشید:

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج در پوستر جدید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده