نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۱

احتمال پخش اولین تریلر فیلم Doctor Strange 2 در پایان مرد عنکبوتی 3

طبق شایعه جدید منتشر شده، اولین تریلر فیلم Doctor Strange 2 به‌عنوان یکی از صحنه‌های پس از پایان فیلم Spider-Man: No Way Home پخش خواهد شد.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness هم‌اکنون در حال پشت سر گذاشتن مراحل فیلم‌برداری دوباره و صحنه‌های باقی‌مانده است، اما طرفداران انتظار دارند تا اولین تریلر این فیلم به‌زودی منتشر شود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر فیلم Doctor Strange 2 ممکن است مشخص شده باشد. طبق ادعا Cinema Reviewed، اولین تیزر تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است به‌عنوان صحنه پس از پایان دوم فیلم Spider-Man: No Way Home پخش شود.

دو منبع دیگر نیز این خبر را تایید کرده‌اند که پیش از این اطلاعات درستی در مورد زمان انتشار تریلر فیلم‌ها یا مدت زمان آن‌ها فاش کرده بودند. بااین‌حال، مشخص نیست که این تریلر به‌صورت آنلاین نیز پخش خواهد شد یا برای آن کمی بیشتر باید صبر کرد. بدین ترتیب در صورت درست بودن این خبر، تماشاگران فیلم Spider-Man: No Way Home برای تماشا اولین تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness باید تا پایان تیتراژ فیلم صبر کنند.

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و الیزابت اولسن در نقش اسکارلت ویچ در فن آرت Doctor Strange in the Multiverse of Madness

شاید این موضوع کمی عجیب باشد، اما مارول استودیو قبلا از چنین روشی برای تبلیغ فیلم‌های خود نیز استفاده کرده بود. پیش از این اولین تیزر تریلر فیلم The Avengers به‌عنوان یکی از صحنه‌های پس از پایان فیلم Captain America: The First Avenger در نظر گرفته شد که بازخورد مثبتی نیز در بین تماشاگران داشت. البته هنوز این خبر را باید به‌عنوان یک شایعه در نظر بگیریم؛ چرا که طی این مدت شایعاتی مثل ارتباط صحنه پس از پایان فیلم Spider-Man 3 با فیلم Venom 3 منتشر شده است.

صد البته می‌توان منتظر دو صحنه پس از پایان در فیلم Spider-Man: No Way Home بود و بدون شک پخش اولین تیزر تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در پایان آن می‌تواند غافلگیری بزرگی برای تماشاگران باشد و حتی می‌تواند باعث جلب توجه گسترده در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی شود. در هر حال حضور دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ در فیلم مرد عنکبوتی 3 می‌تواند باعث قوت گرفتن این شایعه شود.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده