نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۳

پیوستن مدس میکلسن به قسمت جدید فیلم Indiana Jones

پس از هریسون فورد و فیبی والر-بریج، مدس میکلسن سومین بازیگری است که شاهد حضورش در فیلم Indiana Jones 5 هستیم.

جمعه هفته گذشته بود که فیبی والر-بریج، بازیگر و خالق سریال Fleabag به‌عنوان بازیگر نقش اصلی زن به هریسون فورد در فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) اضافه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم فوق‌العاده مورد انتظار تایید و اعلام شده است. مدس میکلسن جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Indiana Jones اضافه شده است. بااین‌حال، هیچ اطلاعاتی از نقش میکلسن در ماجراجویی جدید ایندیانا جونز در دسترس نیست.

جیمز منگولد، کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line (سربه‌راه باش)، فیلم Logan (لوگان) و فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری)، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود. در این فیلم اکشن و ماجراجویی قرار است شاهد بازگشت هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز باشیم و همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت.

فیلم Indiana Jones

استیون اسپیلبرگ، کاتلین کندی، فرانک مارشال و سایمون مانوئل به‌عنوان تهیه‌کننده در قسمت پنجم فیلم Indiana Jones حضور خواهند داشت. منگولد هم‌اکنون در حال ملاقات با بازیگران بیشتر است تا برای نقش‌های دیگر انتخاب شوند و دیزنی امیدوار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 از تابستان امسال آغاز شود. قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. 

مدس میکلسن بیشتر برای بازی در آثاری چون سریال Hannibal، فیلم The Hunt، فیلم After the Wedding، فیلم A Royal Affair، فیلم The Salvation، فیلم Arctic و فیلم Polar شناخته می‌شود. میکلسن سابقه حضور در مجموعه‌های بزرگی مثل جیمز باند با فیلم Casino Royale، دنیای سینمایی مارول با فیلم Doctor Strange و جنگ ستارگان با فیلم Rogue One: A Star Wars Story را داشته است. او همچنین اخیرا جانشین جانی دپ در فیلم Fantastic Beasts 3 برای بازی در نقش گلرت گریندل والد شده است تا شاهد حضورش در دنیای هری پاتر نیز باشیم.

از کارهای اخیر میکسن می‌توان به فیلم Riders of Justice و فیلم Chaos Walking اشاره کرد و او همچنین در فیلم Another Round نیز به ایفای نقش پرداخته است که بازی وی با تحسین زیادی مواجه شده و حتی برای آن نامزد دریافت جایزه بفتا شد. بااین‌حال، میکلسن نتوانست برای این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده