نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۷

کارگردان فیلم The Last Jedi همچنان برای تولید سه‌گانه جدید جنگ ستارگان برنامه دارد

کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi همچنان برنامه‌های زیادی برای آینده‌ی این مجموعه دارد و شایعه‌ی لغو تولید سه‌گانه‌ی مخصوص خود را تکذیب می‌کند.

بیش‌از سه سال از اعلام خبر ساخت یک سه‌گانه‌ی جدید از سری فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) توسط رایان جانسون می‌گذرد؛ کارگردان فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) که با تولید این اثر موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرد و طبق جدیدترین صحبت‌های او، لوکاس فیلم همچنان برنامه‌های زیادی برای تولید یک سه‌گانه‌ی جدید با حضور جانسون دارد.

جانسون با کارگردانی دومین قسمت از سومین سه‌گانه‌ی جنگ ستارگان با نقدهای خوبی روبه‌رو شد و تحسین منتقدان و بخشی از هواداران این مجموعه را از آنِ خود کرد، ولی از طرف دیگر بخشی از طرفداران جنگ ستارگان هم انتقاداتی نسبت به این اثر داشتند و جانسون را فرد مناسبی برای کارگردانی نسخه‌های دیگری از این مجموعه نمی‌دانستند. در طول این سال‌ها چندین و چند بار شاهد انتشار شایعاتی در مورد کناره‌گیری جانسون از تولید سه‌گانه‌ی جدید بوده‌ایم و البته هر بار هم بعد از مدتی اعلام شده که او همچنان از کارگردانی این فیلم‌ها فاصله نگرفته است.

جدیدترین مورد هم به‌تازگی اتفاق افتاده و سارایا ویلسون، خبرنگار یواس‌ای تودی که با او به گفت‌وگو پرداخته، توییتی در این زمینه ارسال کرده و از عدم لغو تولید این فیلم‌ها گفته است: «می‌دانم که خیلی‌ها در این زمینه سؤال دارند و برای همین بهتر است به توضیحی در مورد آن بپردازم. بله، تولید سه‌گانه‌ی جنگ ستارگان رایان جانسون همچنان جزو برنامه‌های آینده‌ی لوکاس‌فیلم است و هرچند به‌خاطر درگیر بودن جانسون با پروژه‌های دیگر، هنوز چیزی در مورد تاریخ شروع به ساخت این فیلم‌ها نمی‌دانیم، ولی این پروژه‌ها همچنان زنده هستند و لغو نشده‌اند و این تنها چیزی است که در مورد آن‌ها می‌دانم.»

رایان جانسون کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi

مقاله‌های مرتبط:

یکی از دلایلی که بخشی از علاقمندان جنگ ستارگان تصور می‌کردند سه‌گانه‌ی جانسون به بن‌بست رسیده، به غیبت آن در فهرست فیلم‌ها و سریال‌های جدید این مجموعه برمی‌گشت که مدتی قبل توسط والت دیزنی معرفی شدند. این فهرست آثار زیادی را دربرمی‌گرفت و درکنار انواع و اقسام سریال‌های این مجموعه، در آینده می‌توانیم شاهد فیلم‌های سینمایی متنوعی مثل Rogue Squadron به کارگردانی پتی جنکینز (سازنده‌ی Wonder Woman)، نسخه‌ای متفاوت از جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی (کارگردان دو نسخه‌ی آخر Thor) و همین‌طور اثری به تهیه‌کنندگی کوین فایگی باشیم؛ کسی که توانست دنیای سینمایی مارول را به اوج موفقیت برساند و اکنون باید دید چه برنامه‌هایی برای دنیای جنگ ستارگان دارد.

آخرین اثر اکران شده از رایان جانسون، فیلم چاقوکشی (Knives Out) بود که با استقبال خوبی از طرف مردم و منتقدان روبه‌رو شد و دنباله‌ی آن هم در دست تولید است و احتمالاً پس‌از آن بتوانیم منتظر اخبار بیشتری از پروژه‌ی جنگ ستارگان این کارگردان ۴۷ ساله باشیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده