نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۲۱

ساخت دو سریال Rangers of the New Republic و Ahsoka و فیلم Rogue Squadron تایید شد

دیزنی امشب اخبار هیجان‌انگیزی را برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان داشت که این اخبار از معرفی دو سریال جدید از این مجموعه تا تایید ساخت فیلم Rogue Squadron به کارگردانی پتی جنکینز می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی اخبار جدیدی از دنیای جنگ ستارگان از دیزنی پلاس را منتشر کرده است. در حاشیه برنامه Investor Day، کاتلین کندی، مدیرعامل لوکاس‌فیلم در ابتدا ساخت دو سریال جدید از مجموعه دنیای سریال The Mandalorian را تایید کرد. سریال Rangers of the New Republic و سریال Ahsoka، دو سریال جدید از دنیای مندلورین هستند که دیو فلیونی و جان فاورو قرار است برای ساخت آن‌ها با یکدیگر همکاری کنند. اطلاعات زیادی از سریال Rangers of the New Republic در دسترس نیست، اما تمرکز سریال Ahsoka قرار است روی شخصیت محبوب آسوکا تانو با بازی رزاریو داوسون باشد.

در ادامه مشخص شد که Andor قرار است نام سریال Rogue One باشد که توسط تونی گیلروی در حال ساخت است و دیگو لونا برای بازی در نقش کاسین آندور قرار است در این سریال بازگردد و کندی تایید کرد که تولید سریال از دو هفته قبل آغاز شده است. سریال Andor قرار است در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس منتشر شود. در ادامه کندی بازگشت هایدن کریستنسن برای بازی در نقش دارث ویدر در سریال مستقل شخصیت اوبی وان کنوبی با بازی ایوان مک‌گرگور را تایید کرد. اتفاقات سریال Obi-Wan Kenobi قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد. پس از آن انیمیشن Star Wars: Visions معرفی شد که قرار است یک سریال انیمیشی کوتاه باشد که توسط بهترین انیمه‌سازهای ژاپنی تولید و در سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

لوگو فیلم و سریال های آینده جنگ ستارگان

همچنین ساخت سریال Lando نیز تایید شد که تمرکز این سریال قرار است روی لاندو کالریسیان باشد و جاستین سیمین وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد. این مینی سریال هنوز در روزهای اول توسعه و ساخت قرار دارد و اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. همچنین لوکاس‌فیلم از نام رسمی سریال در دست ساخت توسط لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll نیز پرده برداشت که این سریال قرار است The Acolyte نام داشته باشد که سریال رازآلود قرار است در آخرین روزهای «های ریپابلیک» و ظهور قدرت‌های تاریک جریان داشته باشد.

کندی در ادامه ضمن اشاره به در دست ساخت بودن فیلم جدید جنگ ستارگان توسط تایکا وایتیتی، ساخت فیلم بعدی Star Wars را نیز تایید کرد. پتی جنکینز، کارگردان هر دو قسمت فیلم Wonder Woman، وظیفه کارگردانی فیلم Star Wars: Rogue Squadron را بر عهده گرفته است که این فیلم قرار است در کریسمس سال ۲۰۲۳ روی پرده‌های سینما برود. همچنین می‌توانید در ادامه اولین تریلر انیمیشن The Bad Batch را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع دیزنی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده