// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۸

نظر کوین فایگی در مورد کراس اور جنگ ستارگان و فیلم های مارول

کوین فایگی، تهیه‌کننده‌ی ارشد MCU (جهان سینمایی مارول) می‌گوید که به احتمال بسیار زیاد بینندگان نباید منتظر یک رویداد کراس‌اور بین مجموعه فیلم Star Wars و آثار مارول باشند.

پخش فصل دوم سریال مندلورین که نامزد جوایز بسیار مهم و فروانی شده است درکنار پخش سریال وانداویژن به یاد بسیاری از افراد آورد که جنگ ستارگان و دنیای سینمایی مارول رسما دو مورد از بزرگ‌ترین مجموعه‌های جهان سرگرمی هستند. به همین خاطر از آن‌جایی که دیزنی صاحب تمام‌وکمال هر دو آن‌ها است، شاید عده‌ای از خود بپرسند که آیا هرگز شاهد یک کراس‌اور بین Star Wars و MCU خواهیم بود؟ معمار اصلی دنیای سینمایی مارول، پاسخ را تا حد خوبی منفی می‌داند. کوین فایگی که به‌تازگی توسط بن افلک «بهترین تهیه‌کننده‌ی سینمایی/تلویزیونی در طول تاریخ و یک نابغه» خطاب شد، اکنون در حال تهیه‌کنندگی یک فیلم Star Wars است. اما باور دارد که این دو جهان داستانی به احتمال بسیار زیاد هرگز با یکدیگر ارتباط برقرار نمی‌کنند.

کوین فایگی، تهیه‌کننده‌ی اصلی تک‌تک فیلم‌ها و سریال‌های دنیای سینمایی مارول تا به امروز و رئیس استودیوهای مارول: «اگر در طول بخش قابل توجهی از بیست سال گذشته از من می‌پرسیدید که «آیا یک روز MCU با اثری به عجیبی سریال WandaVision گسترش می‌یابد؟»، احتمالا می‌گفتم که بعید می‌دانم. ولی حالا می‌بینیم که چنین اتفاقی رخ داده است. بااین‌حال در رابطه با یک کراس‌اور بین دنیای سینمایی مارول و جهان جنگ ستارگان، واقعا بعید می‌دانم که هرگز اتفاق بیافتد. چون بی‌معنی به نظر می‌رسد و فکر نمی‌کنم هیچ دلیلی برای ارتباط برقرار کردن بین این دو جهان سینمایی/تلویزیونی وجود داشته باشد».

صحبت کوین فایگی با طرفداران مارول در حال بالا گرفتن دست خود

افرادی که کتاب‌های کمیک را با جدیت دنبال می‌کنند، احتمالا می‌دانند که دارث ویدر در شماره‌ی ۱۰۰۰ کمیک‌های ویژه‌ی مارول با حضور خود، مطالعه‌کنندگان را سورپرایز کرد. تازه بر کسی پوشیده نیست که کمیک‌های استار وارز توسط شرکت مارول به انتشار می‌رسند. ولی واقعیت آن است که بارها دیده‌ایم اتفاقاتی بسیار عجیب در مدیوم کامیک رخ می‌دهد که هرگز پای آن‌ها به اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی باز نمی‌شود. اصلا یکی از دلایل موفقیت گسترده‌ی دنیای سینمایی مارول آن است که کوین فایگی و تیم او به درستی برخی از موارد را از جهان کامیک به سینما آوردند و بعضی عناصر دیگر را هرگز وارد MCU نخواهند کرد.

فیلم جنگ ستارگان (جنگ‌های ستاره‌ای) کوین فایگی از سال ۲۰۱۹ میلادی در مرحله‌ی پیش‌تولید به سر می‌برد و مایکل والدرون، شورانر سریال Loki نویسنده‌ی آن خواهد بود. اخبار سینما و تلویزیون هنوز جزئیات قابل توجهی را راجع به این پروژه در اختیار مخاطبان قرار نداده‌اند. ولی می‌دانیم که فایگی برای نقش اصلی، یک بازیگر بسیار معروف را انتخاب کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که چند سال بعد یک کراس‌اور بین MCU و جهان Star Wars رخ می‌دهد یا چنین اتفاقی سرتاسر بی‌معنی و نالازم است؟


منبع Total Film
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده