نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

اکران فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل یک سال عقب افتاد

پارامونت پیکچرز تاریخ اکران جدیدی برای فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل و با بازی برد پیت و مارگو رابی در نظر گرفته است. 

فیلم Babylon (بابیلون) قرار است پروژه بعدی دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش)، فیلم La La Land (لا لا لند) و فیلم First Man (نخستین انسان)، باشد که او وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران این فیلم مورد انتظار یک سال عقب افتاده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، اکران محدود فیلم Babylon از تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۴ دی ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد تا شانس حضور در اسکار را پیدا کند و در ادامه اکران گسترده این فیلم برای تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۶ دی ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است تا اکران آن رسما با یک سال تاخیر مواجه شود. 

دیمین شزل در پشت صحنه فیلم Whiplash

پیش از این اکران محدود فیلم Babylon قرار بود از تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ (۴ دی ۱۴۰۰) آغاز شود و اکران گسترده این فیلم برای تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۷ دی ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود و بدون شک، این خبر ناامید کننده‌ای برای طرفداران شزل محسوب می‌شود. همچنین پارامونت فیلم The United States vs. Billie Holiday را از جدول اکران فیلم‌های آینده خود حذف کرد که این فیلم که براساس زندگی لی دنیلز ساخته شده، قرار است از سرویس استریم هولو منتشر شود. برد پیت قرار است نقش اصلی فیلم Babylon را بازی کند که یک شخصیت داستانی و غیر واقعی است که گفته می‌شود شخصیت پیت درواقع ستاره فیلم‌های صامت است و همچنین نمی‌تواند خود را با ورود فناوری جدید تطبیق دهد.

برخی از منابع می‌گویند که شخصیت پیت در فیلم Babylon براساس شخصیت و زندگی واقعی جان گیلبرت خلق شده است. اتفاقات فیلم Babylon در هالیوود سال ۱۹۲۰ جریان دارد. علاوه‌براین، اما استون که پیش از این قرار بود نقش اصلی زن فیلم Babylon را بر عهده داشته باشد، از این فیلم جدا شده و حالا گفته می‌شود که مارگو رابی، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار در برای بازی در فیلم I Tonya و فیلم Bombshell، جایگزین استون در فیلم Babylon برای بازی در نقش کلارا بو، بازیگر محبوب گیشه در آن زمان شده است. لی جون لی، بازیگر سریال Wu Assassins، نیز قرار است نقش آنا می ونگ را در فیلم بابیلون بازی کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده