نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۲

مارگو رابی احتمالا جایگزین اما استون در فیلم Babylon، جدیدترین اثر دیمین شزل خواهد شد

اما استون از پروژه ساخت فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل جدا شده و حالا گفته می‌شود که مارگو رابی احتمالا جایگزین استون در این فیلم خواهد شد.

فیلم Babylon (بابیلون) قرار است پروژه بعدی دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش)، فیلم La La Land (لا لا لند) و فیلم First Man (نخستین انسان)، باشد که او وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییراتی در تیم بازیگران این فیلم مورد انتظار ایجاد شده است. طبق گفته منابع نزدیک به فیلم، اما استون که پیش از این در فیلم La La Land با شزل همکاری و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در این فیلم دریافت کرده بود، از پروژه ساخت فیلم Babylon جدا شده که هنوز اطلاعاتی در مورد دلیل این جدایی منتشر نشده است.

حال گفته می‌شود که مارگو رابی، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار در برای بازی در فیلم I Tonya (من تونیا هستم) و فیلم Bombshell (بمب‌شل)، در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم Babylon است و در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری، او جانشین استون در فیلم بابیلون خواهد شد. برد پیت دیگر بازیگر این فیلم است که پیش از این با مارگو رابی در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) هم‌بازی بوده است. اتفاقات فیلم Babylon در هالیوود سال ۱۹۲۰ جریان دارد. گفته می‌شود که فیلمنامه فیلم Babylon حدود ۱۸۰ صفحه دارد و بودجه آن بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار خواهد بود.

اما استون با صورتی خندان

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Babylon در دسترس نیست، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که این فیلم قرار است گذر و تبدیل فیلم‌های صامت یا بدون دیالوگ به فیلم‌های دارای دیالوگ را نمایش دهد که قرار است مانند کاری که کوئنتین تارانتینو در فیلم Once Upon A Time in Hollywood انجام داده، ترکیبی از شخصیت‌های واقعی و داستانی در فیلم حضور داشته باشند. رابی قرار است نقش کلارا بو، بازیگر محبوب گیشه در آن زمان را بازی کند و پیت نیز نقش یک شخصیت داستانی را بر عهده دارد که ستاره فیلم‌های صامت است و همچنین نمی‌تواند خود را با ورود فناوری جدید تطبیق دهد. برخی از منابع می‌گویند که شخصیت پیت در فیلم Babylon براساس شخصیت و زندگی واقعی جان گیلبرت خلق شده است.

اکران محدود فیلم Babylon در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ (۴ دی ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد تا این فیلم شانس حضور در فصل جوایز و رقابت اسکار را داشته باشد. پس از آن، اکران گسترده این فیلم قرار است از تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۷ دی ۱۴۰۰) آغاز شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده