نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

تاریخ اکران فیلم Babylon، جدیدترین اثر دیمین شزل اعلام شد

شرکت پارامونت پیکچرز تاریخ اکران فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل و با بازی اما استون و برد پیت را تایید و اعلام کرده است.

ماه تیر امسال بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیلم Babylon (بابیلون) قرار است پروژه بعدی دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش)، فیلم La La Land (لا لا لند) و فیلم First Man (نخستین انسان)، باشد که او وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. همچنین اما استون که پیش از این در فیلم La La Land همکاری و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش زن را نیز برای این فیلم دریافت کرده بود، به‌همراه برد پیت در حال مذاکره برای بازی در نقش‌های اصلی فیلم Babylon هستند که گفته می‌شود این فیلم یکی از فیلم‌های پر ستاره این چند سال اخیر هالیوود خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم تایید و اعلام شده است. در ابتدا شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کرد که حق اکران داخلی و جهانی فیلم جدید شزل را به‌دست آورده است.

دیمین شزل و اما استون

در ادامه پارامونت اعلام کرد که اکران محدود فیلم Babylon قرار است از تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۱ (۴ دی ۱۴۰۰) آغاز شود تا این فیلم شانس حضور در فصل جوایز و رقابت اسکار را داشته باشد. پس از آن، اکران گسترده این فیلم قرار است از تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۷ دی ۱۴۰۰) آغاز شود. بااین حال، استون و پیت هنوز قراردادی رسمی برای حضور در فیلم بابیلون امضا نکرده‌اند و حتی منابع ورایتی می‌گویند که این توافق هنوز تا قطعی شدن فاصله زیادی دارد که حضور پارامونت به‌عنوان ناشر و سرمایه‌گذار می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به روند استخدام بازیگران فیلم شود. در حال حاضر شزل در حال کار روی سریال The Eddy (ادی) برای شبکه نتفلیکس است. او همچنین یک پروژه مخفی برای سرویس استریم اپل نیز در دست ساخت دارد. ضمنا گفته می‌شود که شزل در حال کار روی یک فیلم موزیکال دیگر نیز است که ممکن است پروژه بعدی او پس از فیلم Babylon باشد.

برد پیت

اتفاقات فیلم Babylon در هالیوود سال ۱۹۲۰ جریان دارد و گفته می‌شود که شزل به دنبال استخدام بازیگران سطح بالا و برجسته (یا به عبارتی بازیگرانی که در فهرست A قرار می‌گیرند) است و این پروژه قرار است بزرگ‌ترین فیلم او تا به امروز باشد. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Babylon در دسترس نیست، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که این فیلم قرار است گذر و تبدیل فیلم‌های صامت یا بدون دیالوگ به فیلم‌های دارای دیالوگ را نمایش دهد که قرار است مانند کاری که کوئنتین تارانتینو در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) انجام داده، ترکیبی از شخصیت‌های واقعی و داستانی در فیلم حضور داشته باشند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده