نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

بوبا فت و فصل سوم The Mandalorian دو سریال مستقل و متفاوت از هم هستند؛ انتشار اطلاعات جدید

جان فاورو در مصاحبه جدیدش در مورد سریال بوبا فت و همچنین فصل سوم سریال The Mandalorian صحبت کرده و اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است.

روز جمعه هفته گذشته بود که پخش فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) با یک پایان بسیار احساسی و غافلگیر کننده به پایان رسید که در پایان ساخت سریال مستقل بوبا فت رسما تایید شد، اما این موضوع باعث سردرگمی طرفداران شده بود و حتی یک منبع نه چندان معتبر اعلام کرد که سریال Boba Fett درواقع جایگزین فصل سوم سریال مندلورین خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جان فاورو، تهیه‌کننده، نویسنده، کارگردان و شورانر این سریال محبوب از دنیای جنگ ستارگان در مورد سریال The Mandalorian و سریال بوبا فت صحبت کرده و اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است.

فاورو در مصاحبه با GoodMorningAmerica تایید کرد که سریال The Book of Boba Fett، یک سریال مستقل است که در آن قرار است داستان بوبا فت را ادامه دهد. او همچنین تایید کرد که این سریال قرار نیست جایگزین فصل سوم سریال The Mandalorian شود. جان فاورو و دیو فلیونی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال بوبا فت حضور خواهند داشت و در ادامه فاورو حضور رابرت رودریگز، کارگردان قسمت ششم فصل دوم سریال The Mandalorian به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال The Book of Boba Fett را تایید کرد. همچنین بازگشت تمورا موریسون در نقش بوبا فت و مینگ-نا ون در نقش فنک شاند نیز در این سریال تایید و اعلام شده است.

فاورو در ادامه فاش کرد که سریال The Book of Boba Fett هم‌اکنون در حال فیلم‌برداری است و پس از آن مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Mandalorian آغاز خواهد شد. او همچنین توضیح داد که آن‌ها در نظر داشتند تا بینندگان سریال مندلورین را در پایان فصل دوم غافلگیر کنند و به همین منظور ساخت سریال بوبا فت در برنامه Investor Day دیزنی اعلام نشده بود. سریال The Book of Boba Fett قرار است در دسامبر ۲۰۲۱ (آذر یا دی ۱۴۰۰) از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود و در ادامه می‌توانید تصویر لوگو این سریال را مشاهده کنید:

لوگو رسمی سریال The Book of Boba Fett

فاورو همچنین تایید کرد که اتفاقات سریال Rangers of the New Republic و سریال Ahsoka (آسوکا) با بازی رزاریو داوسون، در خط زمانی سریال The Mandalorian جریان خواهد داشت و دیو فلیونی هم‌اکنون در حال نوشتن فیلمنامه سریال Ahsoka است. علاوه‌براین، بازگشت پدرو پاسکال در فصل سوم سریال The Mandalorian نیز تایید شد، اما فاورو از دادن اطلاعات بیشتری خودداری کرده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده