نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

سریال بوبا فت برای انتشار از دیزنی پلاس در سال آینده تایید شد

پس از پایان فصل دوم سریال The Mandalorian، سرانجام ساخت سریال مستقل شخصیت بوبا فت تایید شد که قرار است ادامه داستان این جایزه‌بگیر محبوب را دنبال کند.

هفته گذشته بود که برنامه Investor Day امسال توسط دیزنی برگزار شد و در طول آن کاتلین کندی، مدیرعامل لوکاس‌فیلم در مورد فیلم‌ها و سریال‌های آینده دنیای جنگ ستارگان صحبت کرد و اطلاعات هیجان انگیزی را به اشتراک گذاشت. در طول این پنل شاهد معرفی دو سریال جدید از مجموعه دنیای سریال The Mandalorian بودیم. سریال Rangers of the New Republic و سریال Ahsoka (آسوکا) با بازی رزاریو داوسون، دو سریال جدید از دنیای مندلورین هستند که دیو فلیونی و جان فاورو قرار است برای ساخت آن‌ها با یکدیگر همکاری کنند. بااین‌حال، در این پنل خبری از تایید ساخت سریال مستقل بوبا فت نبود و همین موضوع باعث ناامیدی طرفداران شد.

هشدار: ادامه این خبر پایان فصل دوم سریال The Mandalorian را فاش می‌کند

.

.

.

.

تمورا موریسون بدون لباس بوبا فت در حال مبارزه در قسمت ششم فصل دوم سریال The Mandalorian

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال مستقل شخصیت بوبا فت رسما تایید شده است. امروز سرانجام قسمت پایانی فصل دوم سریال The Mandalorian با چند غافلگیری به پایان رسید و در صحنه پایانی، بوبا فت به‌همراه فنک شاند به مکان جابای هات رفته و آنجا را تصاحب کردند. در ادامه بوبا فت روی تخت نشست و پس از آن سریال The Book of Boba Fett برای انتشار در دسامبر ۲۰۲۱ (آذر یا دی ۱۴۰۰) تایید و معرفی شد. تمورا موریسون برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش بوبا فت در این سریال باز خواهد گشت که قابل انتظار است شاهد بازگشت مینگ-نا ون در نقش فنک شاند نیز باشیم. 

این در حالی است که لوکاس فیلم هفته گذشته تایید کرد که فصل سوم سریال The Mandalorian در کریسمس ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد و به‌نظر می‌رسد که طرفداران جنگ ستارگان می‌توانند در آخرین روزهای سال ۲۰۲۱ از تماشای سریال‌های Star Wars لذت ببرند. در حال حاضر مشخص نیست که سریال The Book of Boba Fett قرار است یک مینی سریال باشد یا شاهد ساخت فصل‌های بیشتری از آن خواهیم بود. همچنین سریال Andor با بازی دیگو لونا، سریال Obi-Wan Kenobi با بازی ایوان مک‌گرگور و هایدن کریستنسن و همچنین سریال The Acolyte، دیگر سریال‌های در دست ساخت از دنیای جنگ ستارگان هستند که قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شوند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده