نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

تصاویر جدید از پشت صحنه سریال Hawkeye هیلی استاینفلد را در لباس کمیک کیت بیشاپ نشان می‌دهد

تصاویر جدید از پشت صحنه سریال Hawkeye نشان می‌دهد که هیلی استاینفلد لباس دنیای کمیک کیت بیشاپ را بر تن کرده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye (هاکای) از روز چهارشنبه هفته گذشته رسما در شهر نیویورک رسما آغاز شد که در اولین تصاویر منتشر شده شاهد بازگشت جرمی رنر در نقش کلینت بارتون و همچنین تایید حضور هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ بودیم و در ادامه تصاویر بیشتری نیز از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شد. پس از آن طی این هفته تصاویر بیشتری نیز منتشر شد که بازگشت خانواده کلینت بارتون را نشان می‌دادحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye منتشر شده که هیلی استاینفلد لباس کیت بیشاپ را بر تن کرده است.

هیلی استاینفلد در اولین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه سریال Hawkeye، درواقع لباسی عادی بر تن داشت و به‌نظر می‌رسید که در حال فرار با کلینت بارتون بود که می‌شد جای زخم روی صورت هر دو را مشاهده کرد. حالا در تصاویر جدید بالاخره استاینفلد لباس بنفش رنگ کیت بیشاپ را بر تن کرده است که تقریبا مشابه نسخه کمیک است، اما تفاوت‌هایی هم دارد که البته پیش از این کانسپت آرت آن فاش شده بود که این تصاویر نیز نشان می‌دهد این تصاویر واقعی بوده‌اند. البته هنوز مشخص نیست که این لباس، لباس نهایی کیت بیشاپ باشد، اما در دیگر تصاویر منتشر شده کلینت بارتون نیز دیده می‌شود و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون، هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا (بلک ویدو)، ورا فارمیگا در نقش النور بیشاپ، تونی دالتون در نقش جک دوکین (شمشیرزن)، فرا فی در نقش کازی (دلقک)، آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز (اکو) و زان مک‌کلارنون در نقش ویلیام لوپز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین طبق تصاویر منتشر شده از پشت صحنه سریال، اتفاقات سریال هاکای ظاهرا در سال ۲۰۲۵ و دو سال پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame جریان دارد.

انتظار می‌رود سریال Hawkeye در ۶ تا ۸ قسمت تولید و در پاییز سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men (مد من)، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده خواهند داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده