نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

کارگردانان سریال Hawkeye مشخص شدند

سریال Hawkeye یک گام به تولید نزدیک‌تر شده و حالا مارول استودیو کارگردانان این پروژه را استخدام کرده است.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی سال گذشته بود که مارول استودیو رسما ساخت سریال Hawkeye (هاوک آی) را تایید و اعلام کرد که در این سریال قرار است شاهد بازگشت جرمی رنر، بازیگر نقش کلینت بارتون باشیم. همچنین در این سریال قرار است شخصیت کیت بیشاپ نیز معرفی شود که هیلی استاینفلد، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم True Grit (شهامت واقعی)، گزینه اول بازی در این نقش است، اما هنوز این موضوع قطعی نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردانان سریال هاوک‌آی مشخص شده‌اند. برت و برتی که نام واقعی آن‌ها امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی) است و سابقه کارگردانی فیلم Troop Zero را دارند، وظیفه کارگردانی چند قسمت از سریال Hawkeye را بر عهده گرفته‌اند.

برت و برتی به‌همراه ریس توماس

برت و برتی تعداد کارگردانی نیستند که به سریال Hawkeye اضافه شده‌اند و ریس توماس، کارگردان چند قسمت از برنامه Saturday Night Live و سریال Comrade Detective، وظیفه کارگردانی چند قسمت دیگر از سریال هاوک‌آی را بر عهده گرفته است. مشخص نیست که برت و برتی و توماس قرار است چند قسمت از این سریال را کارگردانی کنند یا اینکه کارگردان دیگری نیز ممکن است به این پروژه اضافه شود یا خیر، اما به‌نظر می‌رسد که مارول تصمیم دارد تا سریال Hawkeye را آینده نزدیک جلوی دوربین ببرد. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men (مد من)، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارد.

انتظار می‌رود سریال Hawkeye در پاییز سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم جدید دیزنی پلاس منتشر شود. به‌تازگی پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) نیز تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده است و همچنین انتظار می‌رود که سریال WandaVision (وانداویژن) در ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر یا دی ۱۳۹۹) از دیزنی پلاس منتشر شود که این موضوع به این بستگی دارد که همه چیز طبق برنامه پیش برود و دوباره شاهد تعطیلی تولید یا اتفاقی دیگر در روند آن نباشیم. علاوه‌بر این، سریال Loki (لوکی) نیز همچنان طبق برنامه قرار است در بهار سال ۲۰۲۱ منتشر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده