نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۹

تصاویر جدید Hawkeye حضور خانواده کلینت بارتون در سریال را تایید می‌کند

تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye منتشر شده است که در آن بازگشت خانواده کلینت بارتون در این سریال را تایید می‌کند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye (هاکای) از روز چهارشنبه هفته گذشته رسما در منطقه بروکلین در شهر نیویورک رسما آغاز شد که علاوه‌بر بازگشت جرمی رنر در نقش کلینت بارتون، در اولین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه این سریال سرانجام شاهد تایید حضور هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ بودیم و در ادامه تصاویر بیشتری نیز از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye منتشر شده که حضور خانواده کلینت بارتون را در این سریال نیز تایید می‌کند:

در این تصاویر شاهد حضور لایلا با بازی آوا روسو، کوپر و ناتانیل هستیم و ظاهرا در این تصاویر همسر کلینت بارتون که لیندا کاردلیانی نقش آن را بر عهده دارد، حضور ندارد. البته این موضوع به معنای عدم حضور کاردلیانی در سریال Hawkeye نیست، اما در حال حاضر شاهد حضور وی در این تصاویر نیستیم. همچنین تصاویر بیشتری نیز منتشر شده که در برخی از آن شاهد تصاویر جدیدی از کلینت بارتون و کیت بیشاپ (و حضور افتخاری بابانوئل) هستیم و همچنین در یک تصویر ماشین کلینت بارتون قابل مشاهده است که مشابه ماشین وی در دنیای کمیک هاکای است:

کیت بیشاپ، کلینت بارتون و بابانوئل در پشت صحنه سریال Hawkeye در شهر نیویورک

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون، هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا (بلک ویدو) نیز باشیم و ورا فارمیگا در نقش النور بیشاپ، تونی دالتون در نقش جک دوکین (شمشیرزن)، فرا فی در نقش کازی (دلقک)، آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز (اکو) و زان مک‌کلارنون در نقش ویلیام لوپز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین طبق تصاویر منتشر شده از پشت صحنه سریال، اتفاقات سریال هاکای ظاهرا در سال ۲۰۲۵ و دو سال پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame جریان دارد.

انتظار می‌رود سریال Hawkeye در ۶ تا ۸ قسمت تولید و در پاییز سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men (مد من)، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده خواهند داشت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده