نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

نویسنده سریال Mad Men وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Hawkeye را بر عهده گرفت

جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده به سریال Hawkeye با بازی جرمی رنر اضافه شده است.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال بود که مارول استودیو رسما ساخت سریال Hawkeye (هاوک آی) را تایید و اعلام کرد که در این سریال قرار است شاهد بازگشت جرمی رنر، بازیگر نقش کلینت بارتون باشیم. همچنین در این سریال قرار است شخصیت کیت بیشاپ نیز معرفی شود و انتظار می‌رود که در پاییز سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم جدید دیزنی پلاس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده سریال هاوک‌آی انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men (مد من)، به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی به سریال Hawkeye ملحق شده است. انتظار می‌رود که او در نقش شورانر نیز در این سریال اکشن حضور داشته باشد.

جاناتان ایگلا

سریال Hawkeye در کنار سریال‌هایی چون سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، سریال Loki (لوکی)، سریال WandaVision (وانداویژن) و انیمیشن ?What If برای سرویس استریم دیزنی پلاس در دست ساخت هستند که این سریال‌ها قرار است بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشند. همچنین اخیرا ساخت سریال Ms. Marvel (خانم مارول)، سریال Moon Knight (شوالیه‌ی ماه) و سریال She Hulk (شی هالک)، نیز برای سرویس استریم Disney Plus تایید و اعلام شده است. هنوز بازیگر نقش کیت بیشاپ در سریال Hawkeye انتخاب نشده و تنها می‌دانیم که تمرکز سریال قرار است روی ماجراجویی جدید کلینت بارتون باشد که در آن با کیت بیشاپ آشنا خواهد شد و قرار است به او آموزش دهد. 

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) آغاز به کار خواهد کرد. در فیلم Thor (ثور) شاهد حضور کوتاه شخصیت هاوک‌آی بودیم و سپس او حضور پر رنگ‌تری را در اتفاقات فیلم Avengers (اونجرز)، فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) داشت و این شخصیت حضور متفاوتی را نیز در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) داشته که اتفاقات سریال Hawkeye نیز احتمالا پس از حوادث این فیلم جریان دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده