نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶

حضور هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ در سریال Hawkeye تایید شد؛ انتشار اولین تصاویر

به‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye منتشر شده که این تصاویر حضور هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ در دنیای سینمایی مارول را رسما تایید می‌کند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye (هاکای) از روز گذشته رسما در منطقه بروکلین در شهر نیویورک رسما آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شروع فیلم‌برداری این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول سرانجام به مهم‌ترین سؤال این سریال یعنی بازیگر نقش کیت بیشاپ پاسخ داده است. ظاهرا گمانه‌زنی طرفداران در مورد شواهد چند روز گذشته درست بود و اولین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye، حضور هیلی استاینفلد، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم True Grit (شهامت واقعی)، در نقش کیت بیشاپ را در این سریال رسما تایید می‌کند.

در دیگر تصاویر منتشر شده شاهد حضور جرمی رنر، بازیگر نقش کلینت بارتون و همچنین سگ معروف کیت بیشاپ نیز هستیم. علاوه‌براین، رنر تصویری از صندلی خود را منتشر کرد و به کیت بیشاپ نیز اشاره کرده است. این تصاویر به خوبی نشان می‌دهند که کلینت بارتون و کیت بیشاپ به دردسر افتاده و در حال فرار ازطریق مترو هستند. کیت بیشاپ تیروکمان در دست دارد و لباس بنفش‌رنگی نیز بر تن او قابل مشاهده است که احتمالا ما قرار است منشا داستانی این شخصیت را مشاهده کنیم. اطلاعات بیشتری از این صحنه در دسترس نیست و شاهد حضور شخص دیگری نیز در آن نبودیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بااین‌حال، حضور هیچ بازیگری دیگری تاکنون در سریال Hawkeye تایید و اعلام نشده است و اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این سریال نیز در دسترس نیست. هنوز مشخص نیست که چه میزان از مراحل فیلم‌برداری سریال در نیویورک انجام خواهد شد، اما بیشتر مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال هاکای قرار است در استودیوی فیلمسازی Trilith در آتلانتا انجام شود. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men (مد من)، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده خواهند داشت.

انتظار می‌رود سریال Hawkeye در ۸ قسمت تولید و در پاییز سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده