نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۰

فلورنس پیو برای بازی در نقش یلنا بلووا به جمع بازیگران سریال Hawkeye پیوست؛ معرفی فهرست بازیگران

فهرست بازیگران سریال Hawkeye منتشر شده که در آن شاهد نام‌هایی چون فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا تا ورا فارمیگا و تونی دالتون هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye (هاکای) از روز چهارشنبه این هفته رسما در منطقه بروکلین در شهر نیویورک رسما آغاز شد که علاوه‌بر بازگشت جرمی رنر در نقش کلینت بارتون، در اولین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه این سریال سرانجام شاهد تایید حضور هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در سریال هاکای تایید و اعلام شده است. در ابتدا مشخص شد که شایعات منتشر شده حقیقت داشته و فلورنس پیو برای بازی در نقش یلنا بلووا (بلک ویدو) در سریال Hawkeye باز خواهد گشت تا دومین حضورش در این نقش را در دنیای سینمایی مارول تجربه کند.

علاوه‌بر پیو، حضور بازیگران بیشتری در سریال Hawkeye نیز تایید و اعلام شده که براساس اطلاعات منتشر شده، ورا فارمیگا با سابقه بازی در فیلم Up in the Air که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده و فیلم‌های The Conjuring، تونی دالتون با سابقه بازی در نقش سالو سالامانکا سریال Better Call Saul، فرا فی با سابقه بازی در فیلم Les Misérables، آلاکوآ کاکس و زان مک‌کلارنون با سابقه بازی در سریال Fargo و سریال Westworld، دیگر بازیگرانی هستند که به رنر و استاینفلد در این سریال ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول اضافه شده‌اند.

ورا فارمیگا و تونی دالتون

فارمیگا نقش النور بیشاپ، مادر کیت بیشاپ را بر عهده دارد و فرا فی نیز در نقش شرور و منفی کازی در سریال Hawkeye ظاهر خواهد شد که طرفداران مارول این شخصیت را بیشتر با نام دلقک که یک مزدور است، می‌شناسند. دالتون نیز شخصیت جک دوکین را بر عهده دارد که ظاهرا همان ژاک دوکین یا شمشیرزن (Swordsman) در دنیای کمیک مارول است. شمشیرزن اولین مرشد و مربی کلینت بارتون در دنیای کمیک بود که هم به‌عنوان شخصیت شرور و هم به‌عنوان شخصیت قهرمان حضور داشته است. 

کاکس که یک بازیگر تازه‌کار است، نقش مایا لوپز را بر عهده دارد که نام واقعی Echo در دنیای کمیک مارول است. اکو یک بومی آمریکایی ناشنوا است که قادر به کپی‌برداری کامل از حرکات شخص دیگر است و این قابلیت از او یک مبارز قدرتمند ساخته است. مک‌کلارنون نیز در نقش ویلیام لوپز در سریال Hawkeye حضور خواهد داشت که ظاهرا پدر اکو است. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men (مد من)، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده خواهند داشت.

انتظار می‌رود سریال Hawkeye در ۶ تا ۸ قسمت تولید و در پاییز سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده