نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تصاویر مفهومی جدیدی از سریال‌ های مارولی دیزنی پلاس منتشر شد

با شروع به کار دیزنی پلاس، تصاویر مفهومی جدید و رسمی از چند سریال‌ مارول استودیو که برای این سرویس استریم در دست ساخت هستند، منتشر شده است.

از روز گذشته سرویس استریم دیزنی پلاس رسما آغاز به کار کرد تا وارد بازار داغ سرویس‌های استریم شود. مارول استودیو نیز در حال ساخت چندین سریال برای این سرویس استریم است، اما اولین سریال جدید دنیای سینمایی مارول قرار نیست زودتر از پاییز ۲۰۲۰ منتشر شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر مفهومی جدیدی از این سریال‌ها منتشر شده است. دیزنی پلاس حاوی یک برنامه مستندی به‌نام Marvel Studios: Expanding the Universe است که در این برنامه شاهد تصاویر و ویدیوهایی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول و همچنین سریال‌های در دست ساخت مارول برای دیزنی پلاس هستیم. مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) آغاز شده و این سریال قرار است در پاییز سال ۲۰۲۰ از دیزنی پلاس منتشر شود.

حال در تصاویر مفهومی جدید منتشر شده از سریال The Falcon and the Winter Soldier، شاهد یک نمای کامل از ظاهر جدید سم ویلسون (فالکون) با بازی آنتونی مکی و باکی بارنز (وینتر سولجر) با بازی سباستین استن، هستیم که فالکون درواقع لباس کلاسیک و قدیمی خود را بر تن دارد. همچنین در دیگر تصاویر شاهد حضور شارون کارتر با بازی امیلی ونکمپ، جان واکر (US Agent) با بازی وایت راسل و صد البته بارون زیمو با بازی دنیل برول، با ماسکش هستیم که درواقع یک تصویر بارون زیمو نیز تصویر رسمی است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سریال The Falcon and the Winter Soldier

سریال The Falcon and the Winter Soldier

انیمیشن ?What If (چه می‌شود اگر؟) سریال انیمیشنی در دست ساخت مارول استودیو برای دیزنی پلاس است که در آن قرار است اتفاقات MCU را به شکل دیگری نمایش دهد. حال تصاویر متعددی از سه قسمت آن منتشر شده که در یک قسمت، پگی کارتر به‌جای استیو راجرز وارد دستگاه و حال ظاهرا کاپیتان بریتانیا شده است. همچنین استیو راجرز نیز در این قسمت حضور دارد که در لباسی مشابه هالک باستر به پگی قرار است کمک کند:

در یک قسمت دیگر، شاهد نسخه زامبی کاپیتان آمریکا هستیم که با باکی بارنز در مترو درگیر می‌شود که این درواقع ما را به یاد نبرد این دو شخصیت در فیلم وینتر سولجر می‌اندازد که ایندفعه جای این دو شخصیت عوض شده است:

چی می‌شد اگر تی‌چالا به‌جای پیتر کوییل دزدیده می‌شد؟ جواب این سؤال در یک قسمت از سریال ?What If جواب داده خواهد شد و در این تصاویر شاهد نسخه متفاوتی از استار لرد هستیم:

انیمیشن ?What If

همچنین اولین تصاویر از شخصیت واچر (The Watcher) با صداپیشگی جفری رایت در این سریال انیمیشنی نیز منتشر شده است:

انیمیشن ?What If

انیمیشن ?What If

علاوه‌بر این، تیزر انیمیشن ?What If نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تیزر را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر این تصاویر، تصاویر مفهومی از سریال Hawkeye (هاوک آی) نیز منتشر شده که در این تصاویر شاهد کلینت بارتون با بازی جرمی رنر و کیت بیشاپ هستیم که علاوه‌بر لباسی مشابه نسخه کامیک، حاوی ارجاع به نسخه کامیک کیت بیشاپ نیز است:

سریال Hawkeye 

سریال Hawkeye 

سریال Hawkeye 

همچنین تایید شد که در سریال Hawkeye قرار است شاهد بازگشت رونین نیز باشیم که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. سریال Hawkeye و انیمیشن ?What If قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شوند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده