نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

تصاویر جدید از پشت صحنه سریال Hawkeye کلینت بارتون و کیت بیشاپ را نشان می‌دهد

تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye منتشر شده است که علاوه‌بر جرمی رنر و هیلی استاینفلد، اولین تصویر از حضور شخصیت اکو نیز منتشر شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye (هاکای) از روز چهارشنبه این هفته رسما در منطقه بروکلین در شهر نیویورک رسما آغاز شد که علاوه‌بر بازگشت جرمی رنر در نقش کلینت بارتون، در اولین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه این سریال سرانجام شاهد تایید حضور هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ بودیم. در ادامه فهرست بازیگران سریال Hawkeye منتشر و مشخص شد که در این سریال قرار است شاهد بازگشت فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا (بلک ویدو) نیز باشیم و ورا فارمیگا در نقش النور بیشاپ، تونی دالتون در نقش جک دوکین (شمشیرزن)، فرا فی در نقش کازی (دلقک)، آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز (اکو) و زان مک‌کلارنون در نقش ویلیام لوپز، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال هاکای تایید و اعلام شده است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال Hawkeye منتشر شده است که در بخش اول تصاویر، شاهد حضور جرمی رنر در نقش کلینت بارتون و هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ هستیم که در حال قدم زدن در پارک به‌همراه سگ کیت بیشاپ که لاکی (Lucky the Pizza Dog) نام دارد، هستند که در بخش دیگری از تصاویر، این دو پس از آن جلوی یک ساختمان درکنار هم نشسته‌اند که درواقع شاهد یک ارجاع جالب به کمیک هاکای نیز هستیم. همچنین این تصاویر نشان می‌دهد که اتفاقات سریال Hawkeye در سال ۲۰۲۵ و دو سال پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame جریان دارد و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین تصویر دیگری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye نیز منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور آلاکوآ کاکس هستیم که یک نمای تقریبا بی‌کیفیت از حضور اکو در سریال را نشان می‌دهد که در حال حاضر تصویر بهتری از این شخصیت در سریال در دسترس نیست:

آلاکوآ کاکس در نقش اکو در پشت صحنه سریال Hawkeye

انتظار می‌رود سریال Hawkeye در ۶ تا ۸ قسمت تولید و در پاییز سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men (مد من)، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده خواهند داشت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده