نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵

بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود

هیرویوکی سانادا، بازیگر معروف و باسابقه ژاپنی، در فیلم Bullet Train به کارگردانی دیوید لیچ، با افرادی مثل برد پیت، لیدی گاگا و زازی بیتز هم‌بازی خواهد شد.

هیرویوکی سانادا در فیلم آینده شرکت سونی پیکچرز با اسم Bullet Train به ایفای نقش می‌پردازد. این فیلم براساس یک رمان ژاپنی به نام Maria Beetle نوشته کوتارو ایساکا ساخته می‌شود و داستان آن حول قطاری در توکیو است که به مکان درگیری جنایتکاران تبدیل می‌شود.

دیوید لیچ کارگردان فیلم Bullet Train است و به همراه کلی مک‌کورمیک از شرکت 87North و آنتونی فوکوآ از شرکت Fuqua Films تهیه‌کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارد. فیلمنامه این اثر را زک اولکویتز نوشته و علاوه‌بر سانادا، بازیگرانی چون برد پیت، لیدی گاگا، زازی بیتز، جویی کینگ، آرون تیلور جانسون، اندرو کوجی، برایان تایری هنری، مایکل شنون و میسی اوکا در آن به ایفای نقش می‌پردازند. بریتنی موریسی از طرف شرکت سونی پیکچرز، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی روی این پروژه نظارت خواهد داشت.

برد پیت و جوئی کینگ بازیگران فیلم Bullet Train

برد پیت و جویی کینگ، بازیگران فیلم Bullet Train

سانادا اخیرا در فیلم Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر که قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شود، جلوی دوربین رفت. این فیلم که برای شبکه نتفلیکس ساخته می‌شود، یک داستان زامبی‌محور با موضوع سرقت را روایت می‌کند. سانادا همچنین در فیلم آینده Mortal Kombat نقش شخصیت محبوب «اسکورپیون» را ایفا خواهد کرد. این فیلم قرار بود در اوایل سال ۲۰۲۱ اکران شود، اما اخیرا در اخبار سینما داشتیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا، تولید آن متوقف شده و تا مدت نامعلومی به تأخیر افتاده است. از دیگر پروژه‌های بزرگ سانادا که در آینده شاهد آن خواهیم بود می‌‌توان به فیلم Minamata به کارگردانی اندرو لویتاس اشاره کرد. این فیلم درباره یوجین اسمیت، عکاس و خبرنگار معروف آمریکایی است و سانادا در آن نقش مقابل جانی دپ را بازی می‌‌کند. سانادا همچنین سابقه بازی در فیلم‌هایی چون The Last Samurai و The Wolverine و همچنین 47 Ronin و Avengers: Endgame را دارد و در سریال‌هایی مثل Westworld نیز نقش‌آفرینی کرده است.

قبل از سانادا، حضور لیدی گاگا در فیلم Bullet Train اعلام شده بود. دیوید لیچ در این فیلم برای چندمین بار با برد پیت همکاری می‌کند. آخرین همکاری آن‌ها مربوط‌به فیلم Deadpool 2 در سال ۲۰۱۸ بود که پیت خیلی کوتاه و در نقش شخصیت «ونیشر» جلوی دوربین لیچ رفت. در تعدادی از فیلم‌های قبلی پیت از جمله Fight Club و Troy، لیچ به‌عنوان بدلکار پیت فعالیت می‌کرد.

لیچ که کارگردانی فیلم‌های John Wick و Hobbs & Shaw را نیز در کارنامه دارد، هم‌اکنون روی چند پروژه دیگر هم مشغول به کار است. فیلم Nobody به تهیه‌کنندگی او و با بازی باب اودنکرک (بازیگر سریال Better Call Saul) در سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود. لیچ همچنین روی یک فیلم بیوگرافی در مورد زندگی یوتا کلاین‌اشمیت، اولین و تنها زنی که موفق شده برنده رالی داکار شود، کار می‌کند.

هنوز تاریخ اکران فیلم Bullet Train مشخص نشده است، اما فیلم‌برداری آن از حدود دو هفته پیش آغاز شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده