نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۴

زازی بیتز در فیلم Bullet Train نقش‌آفرینی می‌کند

فهرست بازیگران فیلم پُرستاره‌ی Bullet Train به کارگردانی دیوید لیچ باری دیگر با پیوستن زازی بیتز، بازیگر فیلم «ددپول ۲» گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که زازی بیتز، بازیگر سریال Atlanta (آتلانتا) برای ایفای یک نقش نامعلوم به جمع بازیگران فیلم اکشن مهیج Bullet Train (قطار سریع‌السیر) شرکت سونی پیکچرز پیوسته است که برد پیت، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای بازی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، جوئی کینگ، بازیگر فیلم رمانتیک کمدی The Kissing Booth (غرفه‌ی بوسه)، آرون تایلر-جانسون، بازیگر فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، برایان تایری هنری، بازیگر فیلم Godzilla vs. Kong (گودزیلا دربرابر کونگ) و اندرو کوجی، بازیگر فیلم ابرقهرمانی Snake Eyes (اسنیک آیز) در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

دیوید لیچ، کارگردان فیلم‌های Atomic Blonde (بلوند اتمی) و Hobbs and Shaw (هابز و شاو) سکان هدایت فیلم Bullet Train را در دست دارد و روی بازنویسی فیلم‌نامه‌ی آن نظارت خواهد کرد که توسط زک اولکویتز، نویسنده‌ی فیلم Fear Street (خیابان ترس) به رشته‌ی تحریر در می‌آید. این فیلم براساس رمان پُرفروش ژاپنی Maria Beetle (ماریا بیتل) نوشته‌ی کوتارو ایساکا ساخته می‌شود که به ماجراهای گروهی از آدمکش‌های حرفه‌ای با انگیزه‌های متناقض می‌پردازد. ریوسوکه ساگوسا و یوما ترادا از شرکت «سی‌تی‌بی» به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم «قطار سریع‌السیر» فعالیت می‌کنند. دیوید لیچ و کلی مک‌کورمیک از شرکت «۸۷نورث»، آنتوان فوکوآ و کت سمیک وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند و بریتنی موریسی به نمایندگی از شرکت «سونی پیکچرز اینترتینمنت» بر پروژه نظارت خواهد کرد.

برد پیت، بازیگر نقش لیدی‌باگ در فیلم Bullet Train

اطلاعات زیادی از داستان فیلم Bullet Train در دست نیست، اما ظاهراً این اثر از نظر لحن شباهت‌های زیادی به فیلم Speed (سرعت) با نقش‌آفرینی کیانو ریوز و فیلم Non-Stop (بدون توقف) با بازی لیام نیسون دارد. گزارش‌ها حاکی از این است که در این فیلم برد پیت نقش یک قاتل آمریکایی با نام لیدی‌باگ را ایفا می‌کند و جوئی کینگ در نقش یک قاتل نوجوان ساده و بی‌ادعا با نام پرنس ظاهر می‌شود. فیلم «قطار سریع‌السیر» نقطه‌ی مقابل فیلم‌های اکشن پراکنده‌ با لوکیشن‌های واقعی است که می‌توان فیلم‌برداری آن را در تعدادی از مکان‌های تحت کنترل انجام داد و کاملاً دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرد. این پروژه همکاری دیگری را برای برد پیت و دیوید لیچ رقم می‌زند که پیش‌تر در ۸ فیلم از جمله Fight Club (باشگاه مبارزه) و Ocean's Eleven (یازده یار اوشن) با یکدیگر همکاری داشتند.

زازی بیتز از ستاره‌های پُرفروغ و آینده‌دار هالیوود است که پس از بازی بی‌نظیرش در سریال Atlanta شبکه‌ی FX به محبوبیت زیادی دست یافت. این بازیگر آمریکایی پس از این نقش مورد توجه مدیران اجرایی قرار گرفت و با پیشنهاد نقش‌آفرینی در فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) روبه‌رو شد که در سال ۲۰۱۸ شاهد اکرانش بودیم. در ادامه زازی بیتز نقش معشوقه‌ی واکین فینیکس را در فیلم پُرهزینه و موفق Joker (جوکر) شرکت برادران وارنر ایفا کرد. فیلم Nine Days (نُه روز) با نقش‌آفرینی زازی بیتز نیز اولین‌بار در جشنواره‌ی فیلم ساندنس سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمد و برای اکران در تاریخ ۳ بهمن ۱۳۹۹ (۲۲ ژانویه‌ی ۲۰۲۱) در نظر گرفته شده است. زازی بیتز درحال‌حاضر مشغول ایفای نقش در فیلم The Harder They Fall (هرچه سخت‌تر به زمین می‌خورند) است و از آثار اخیرش می‌توان به فیلم‌های Slice (تکه)، Lucy in the Sky (لوسی در آسمان)، Seberg (سیبرگ)، Wounds (زخم‌ها) و High Flying Bird (پرنده‌ی بلند پرواز) اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده