نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

برگزاری جشن جنگ ستارگان امسال به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد

شیوع ویروس کرونا باعث لغو جشن جنگ ستارگان ۲۰۲۰ شده و مراسم بعدی قرار است در سال ۲۰۲۲ برگزار شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جشن جنگ ستارگان (Star Wars Celebration) سال ۲۰۲۰ لغو شده است. جشن جنگ ستارگان امسال قرار بود از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ اوت (۶ تا ۹ شهریور) در آناهایم در ایالت کالیفرنیا برگزار شود، اما اکنون شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده تا ReedPop و لوکاس فیلم از لغو مراسم امسال خبر دهند. پیش از این انتظار می‌رفت که تمرکز مراسم امسال روی فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) باشد که پخش آن قرار است از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود. در بیانیه منتشر شده در رابطه با لغو مراسم امسال عنوان شد:

همیشه اولویت اول ما در Star Wars Celebration سلامتی و امنیت طرفداران، شرکت کنندگان، غرفه داران، میهمانان و کارکنان ما، بوده است. باتوجه‌به تاثیر جهانی ویروس کووید-19 و در گفت‌وگو با مقامات محلی و ایالتی در مورد آخرین دستور العمل‌های بهداشت عمومی در ارتباط با کنوانسیون‌های داخلی، تصمیم گرفته‌ایم تا جشن جنگ ستارگان را در سال ۲۰۲۰ لغو کنیم.

طرفدارانی که اقدام به پیش خرید بلیط مراسم امسال کرده بودند، می‌توانند تمامی مبلغ را باز پس بگیرند یا اینکه بلیط شرکت در مراسم سال ۲۰۲۲ را دریافت کنند که جشن جنگ ستارگان سال ۲۰۲۲ نیز قرار است در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ اوت (۲۷ تا ۳۰ مرداد) در آناهایم در ایالت کالیفرنیا برگزار شود. زمان شروع بازپرداخت از روز ۲۲ ژوئن (۲ تیر) آغاز خواهد شد و تا ۲۶ اوت‌ (۵ شهریور) ادامه خواهد داشت. 

مراسم جنگ ستارگان از سال ۱۹۹۹ آغاز به کار کرده است و تاکنون این مراسم در کشورهایی چون آمریکا، بریتانیا، ژاپن و آلمان برگزار شده است و در طول سال‌های اخیر شاهد نمایش اولین تریلر فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) تا حضور بازیگران جدید و قدیمی این مجموعه بوده‌ایم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده