نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

ویروس کرونا باعث لغو نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال شد

ویروس کرونا باعث شد تا برگزاری نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2020 نیز لغو شود که این اتفاق برای اولین بار در طول تاریخ برگزاری آن است که رخ می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2020 لغو شد. در پی ادامه یافتن گسترش و همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، برگزار کنندگان این رویداد اعلام کردند که نمایشگاه کامیک کان امسال که در آن قرار بود شاهد پنل‌ها و بحث‌های شرکت‌های سرگرمی و کامیک باشیم، اکنون دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ جولای (۲ تا ۵ مرداد) در شهر سن دیگو در ایالت کالیفرنیا برگزار شود. بااین‌حال، کامیک کان سن دیگو سال آینده باز خواهد گشت که براساس آن، این نمایشگاه در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ جولای ۲۰۲۱ (۳۱ تیر تا ۳ مرداد ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد. این برای اولین‌بار در طول تاریخ ۵۰ ساله کامیک کان است که شاهد لغو و عدم برگزاری آن هستیم. دیوید گلانزر، سخنگوی کامیک کان در بیانیه منتشر شده در رابطه با لغو کامیک کان سن دیگو 2020 گفت:

شرایط سخت و دشوار نیازمند تصمیمات و اقدامات دشوار است. اگرچه ما از این تصمیم ناراحت هستیم، اما می‌دانیم که تصمیم صحیح و درستی بوده است. ما مشتاقانه منتظر زمانی هستیم که دوباره همدیگر را ملاقات کنیم و از برگزاری نمایشگاهی که عاشق آن هستیم، در کنار هم لذت ببریم.

کامیک کان سن دیگو

کسانی که بلیط حضور در نمایشگاه ۲۰۲۰ را خریداری کرده بودند، می‌توانند تمامی مبلغ پرداختی را باز پس بگیرند یا اینکه بلیط حضور در نمایشگاه کامیک کان سال دیگر را دریافت کنند و اطلاعات و شرایط آن به ایمیل این افراد ارسال خواهد شد. کامیک کان مهمترین رویداد سرگرمی سال است که سال گذشته تنها ۱۳۵ هزار نفر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 شرکت کرده بودند. پیش از این برگزاری نمایشگاه WonderCon (واندرکان) نیز به علت شیوع کرونا تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده بود. شیوع ویروس کرونا باعث عقب افتادن اکران فیلم‌ها و انتشار سریال‌های متعددی شده که برگزار کنندگان کامیک کان امیدوار بودند تا زمان برگزاری نمایشگاه امسال، شرایط به حالتی نسبتا عادی بازگردد.

بااین‌حال، تصمیم اخیر فرماندار کالیفرنیا ظاهرا باعث شد تا برگزاری نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2020 رسما لغو شود. فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984)، فیلم Mulan (مولان)، فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم)، فیلم Black Widow (بلک ویدو)، فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)، فیلم سریع و خشن 9 (Fast and Furious 9) و فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک)، از جمله مهمترین فیلم‌هایی هستند که اکران آن‌ها به علت شیوع ویروس کرونا عقب افتاده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده