نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

جلسات کامیک کان امسال به‌طور آنلاین پخش خواهند شد

ویروس کرونا باعث شده است کامیک‌کان امسال به رویدادی خانگی تبدیل شود.

درمیان اخبار ناراحت‌کننده پیرامون تعطیلی رویدادها و نمایشگاه‌های مختلف، یکی از آن‌ها هم به کامیک کان سن دیگو امسال (Comic-Con 2020) اختصاص داشت و دو ماه قبل مطلع شدیم که به خاطر ویروس کرونا، این نمایشگاه قدیمی هم برگزار نخواهد شد. ولی این موضوع به این معنا نیست که هیچ خبری از کامیک‌کان نخواهد بود، بلکه این رویداد مرتبط با صنعت کامیک بوک امسال به‌شکلی دیگر و به‌طور آنلاین دنبال می‌شود.

Comic-Con International یا CCI که مدیریت این رویداد را برعهده دارد، به‌تازگی از برنامه‌های امسال آن رونمایی کرده که تحت تأثیر کووید 19 با تفاوت‌هایی همراه هستند و قرار است مخاطبان را از درون منازل وارد دنیای کامیک کنند؛ برنامه‌هایی که از روز ۲۲ تا ۲۶ ژوئیه (۱ تا ۵ مرداد) برگزار خواهند شد و جلسات متنوعی پیرامون فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدیویی و البته کامیک‌ها را شامل می‌شوند. دیوید گلنزر، سخنگوی کامیک‌کان سن‌دیگو در این مورد می‌گوید:

برای نخستین‌بار در طول ۵۰ سال سابقه‌ی کامیک‌کان، خوشحالیم که شما را به‌طور مجازی دعوت به حضور در این رویداد می‌کنیم. هرچند شرایط فعلی و ترجیح به خانه‌نشینی مردم باعث شده است اوضاع بسیار سخت شود، ولی ما این قضیه را فرصت مناسبی برای گسترش شور و شوق بین مخاطبان کامیک‌کان و تقویت رابطه‌ی خود با آن‌ها خواهیم کرد.

سایت Collider که این خبر را منتشر کرده نیز خود دو پنل مخصوص در کامیک‌کان امسال خواهد داشت که البته هنوز اطلاعی از محتوای آن‌ها نداریم.

درکنار این جلسات که مخاطبان می‌توانند آن‌ها را به‌طور آنلاین و رایگان دنبال کنند، برای افرادی که به فکر خرج کردن پول هستند هم برنامه‌هایی در نظر گرفته شده و یک نمایشگاه آنلاین برای این کار طراحی شده که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آن و وارد شدن به بخش موردنظر، به‌سراغ محصولات مختلف از جمله نسخه‌های ویژه و محدود آثار محبوب خود بروند؛ موضوعی که می‌تواند برای عده‌ای خبر خوشی محسوب شود، چرا که دیگر نیازی به ایستادن در صف از صبح زود برای به‌دست آوردن این محصولات نیست و همه‌چیز آنلاین خواهد بود.

با وجود برگزاری کامیک‌کان امسال به‌طور آنلاین، هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که چه شرکت‌هایی در آن حضور خواهند داشت و آیا شاهد حضور پررنگ والت دیزنی/مارول و برادران وارنر/دی سی کامیکس خواهیم بود یا خیر.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده