نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

Parasite کار خود را با رکوردشکنی در سرویس استریم هولو آغاز کرد

به‌تازگی فیلم Parasite به‌طور اختصاصی از سرویس استریم هولو منتشر شده که شروعی با شکستن چندین رکورد همراه بوده است.

ماه بهمن گذشته بود که فیلم Parasite (انگل) توانست با یک غافلگیری بزرگ برنده جایزه اسکار بهترین فیلم سال شود و همچنین سه جایزه بهترین فیلمنامه اورجینال، بهترین فیلم خارجی زبان و بهترین کارگردانی، را نیز دریافت کرد. این فیلم پیش از این توانسته بود برنده جایزه نخل طلا جشنواره فیلم کن 2019 نیز شود و حال مدتی می‌شود که این فیلم تحسین شدن و بسیار موفق کره‌ای به‌صورت انحصاری از سرویس استریم هولو (Hulu) در دسترس کاربران قرار گرفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رکوردشکنی‌های فیلم برنده جایزه بهترین فیلم اسکار ۲۰۲۰ ظاهرا همچنان ادامه دارد. طبق خبری که IndieWire منتشر کرده، فیلم Parasite پس از شکست رکوردهای متعدد، اکنون رکورد پر بیننده‌ترین فیلم مستقل و خارجی زبان سرویس استریم Hulu را تنها پس از یک هفته از شروع نمایش خود در این سرویس استریم شکسته است.

Parasite

همچنین فیلم انگل توانست به دومین فیلم پر بیننده هولو در تمام تاریخ این سرویس استریم تبدیل شود و توانسته فیلم‌های محبوبی چون انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان)، فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت)، فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) و فیلم Creed 2 (کرید ۲) را برای رسیدن به این رتبه شکست دهد. بونگ جون-هو با سابقه کارگردانی آثار تحسین شده‌ای چون فیلم Memories of Murder (خاطرات قتل)، فیلم The Host (میزبان)، فیلم Mother (مادر)، فیلم Snowpiercer (برف شکن) و فیلم Okja (اوکجا)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Parasite را بر عهده داشته است. 

سونگ کانگ-هو، لی سون-کیون، چو یئو جئونگ، جانگ های-جین،، چوی وو-شیک و پارک سو-دام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Parasite حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم انگل در زمان اکران موفق شد بیش از ۵۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۶۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که موفقیت بزرگی برای آن بود. همچنین بونگ جون-هو در حال همکاری با آدام‌ مک کی، کارگردان فیلم The Big Short (رکورد بزرگ)، برای ساخت سریال Parasite است که این مینی سریال قرار است از شبکه HBO منتشر شود که از مارک رافلو به‌عنوان یکی از بازیگران احتمالی سریال انگل نام برده می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده