نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

سریال Cloak and Dagger پس از دو فصل لغو شد

شبکه فری‌فرم و بخش تلویزیونی مارول اعلام کردند که سریال Cloak and Dagger پس از دو فصل لغو شده و برای فصل سوم تمدید نخواهد شد.

پخش فصل دوم سریال Cloak and Dagger (شنل و خنجر) از ماه فروردین امسال آغاز شد و پخش آن تا ماه خرداد امسال ادامه داشت. بااین حال، از زمان اتمام پخش سریال تا به امروز خبری در رابطه با تمدید سریال برای فصل سوم یا عدم تمدید آن منتشر نشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی دیگر از سریال‌های بخش تلویزیونی مارول لغو شده است. شبکه فری‌فرم (Freeform) سرانجام از لغو سریال Cloak and Dagger پس از ساخت و انتشار دو فصل از آن خبر داده تا بدین ترتیب این سریال برای فصل سوم تمدید نشود. در پایان فصل دوم، تندی بوون با بازی اولیویا هولت و تایرون جانسون با بازی اوبری ژوزف، شهر اورلندو را ترک کردند و حال داستان این دو شخصیت قرار است در فصل سوم سریال Runaways (فراری‌ها) ادامه پیدا کند که در این سریال حضوری کوتاه و به‌عنوان شخصیت مهمان خواهند داشت.

Cloak & Dagger

در حال حاضر بخش تلویزیونی مارول وضعیت شفاف و روشنی ندارد و فصل سوم سریال Runaways تنها سریال این بخش است که قرار است در تاریخ ۱۳ دسامبر امسال (۲۲ آذر) از شبکه استریم هولو (Hulu) منتشر شود. همچنین سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) نیز قرار است در فصل هفتم به پایان برسد و به‌تازگی مراحل تولید سریال Helstrom (هل استروم) نیز آغاز شده که فعلا وضعیت مشخصی ندارد. همچنین طی امسال سریال The Gifted (استعداد) پس از دو فصل لغو شد و همچنین پیش از اینکه مراحل تولید سریال Ghost Rider (گوست رایدر) آغاز شود، شبکه هولو از لغو توقف مراحل ساخت سریال خبر داده بود. این در حالی است که طی هفته اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جف لوب، رئیس بخش تلویزیون مارول، از سمت ریاست خود کناره‌گیری خواهد کرد.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کوین فایگی، رئیس مارول استودیو که طراح اصلی دنیای سینمایی مارول است، به سمت مدیر ارشد ناظر مارول منصوب شده است. فایگی در سمت جدید خود علاوه‌بر نظارت روی محصولات سینمایی مارول، روی بخش تلویزیون، کامیک و بازی نیز نظارت خواهد داشت و حال به‌نظر می‌رسد که سریال‌های آینده مارول که توسط مارول استودیو ساخته خواهد شد، کاملا در دنیای سینمایی مارول جریان خواهند داشت؛ سریال‌هایی که قسمت‌هایی کمتر (۶ تا ۸ قسمت)، اما بودجه ساخت بیشتری دارند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده