نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷

شبکه هولو ساخت سریال Ghost Rider را متوقف کرد

در پی بن‌بست در روند پیش تولید، شبکه هولو و بخش تلویزیونی مارول دیگر قرار نیست در سریال Ghost Rider با یکدیگر همکاری کنند.

ماه اردیبهشت امسال بود که شبکه استریم هولو (Hulu) و بخش تلویزیونی مارول از گسترش همکاری با یکدیگر خبر دادند که طبق آن، آن‌ها قرار است در ساخت دو سریال لایو اکشن براساس شخصیت و مجموعه گوست رایدر (Ghost Rider) و هل استروم (Helstrom) با یکدیگر همکاری کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال گوست رایدر متوقف شده است. ددلاین از منابع خود شنیده که شبکه Hulu دیگر قرار نیست سریال Ghost Rider را تولید و منتشر کند. این سریال لایو اکشن با بازی گابریل لونا قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، اما منابع نزدیک می‌گویند که شبکه هولو و تیم تولید سریال به بن‌بست خلاقانه رسیده‌اند که ظاهرا قابل حل نیز نیست و به همین منظور این سرویس استریم تصمیم گرفته تا دیگر ساخت سریال گوست رایدر را ادامه ندهد.

Ghost Rider in Agents of SHIELD season 4

با وجود توقف ساخت سریال Ghost Rider، شبکه هولو همچنان به همکاری با مارول برای ساخت سریال Helstrom متعهد خواهد بود و طبق برنامه این سریال تولید و در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. همچنین هولو و مارول هنوز در سریال Runaways (فراری‌ها) در حال همکاری با یکدیگر هستند که این سریال برای فصل سوم نیز تمدید شده است که هر دو سریال توسط ABC Signature تولید می‌شود. علاوه بر این، هولو و مارول همکاری را برای ساخت چهار سریال انیمیشنی بزرگسالانه که شامل سریال M.O.D.O.K، سریال Hit-Monkey، سریال Howard the Duck و سریال Tigra and Dazzler Show می‌شود و همچنین قرار است دارای یک کراس اور به نام The Offenders هم باشند، نیز ادامه خواهند داد. 

اینگرید اسکاهیدا که سابقه حضور به عنوان تهیه کننده و نویسنده در سریال‌هایی چون سریال Empire (امپایر)، سریال Sneaky Pete (پیت شیاد) و سریال Justified (توجیه‌شده) را در کارنامه خود دارد، قرار بود به‌عنوان شورانر، تهیه کننده اجرایی و نویسنده در سریال Ghost Rider حضور داشته باشد، اما در حال حاضر مشخص نیست که این سریال رسما لغو خواهد شد یا به شبکه‌های دیگری پیشنهاد داده می‌شود. تمرکز سریال گوست رایدر قرار بود روی شخصیت رابی ریز، سومین گوست رایدر دنیای کامیک باشد که پیش از این شاهد حضور این شخصیت در سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) بودیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده