نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

جف لوب بخش تلویزیونی مارول را ترک می‌کند

طبق خبرهای منتشر شده، جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول به احتمال زیاد به‌زودی مارول را ترک خواهد کرد.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کوین فایگی، رئیس مارول استودیو که طراح اصلی دنیای سینمایی مارول است، به سمت مدیر ارشد ناظر مارول منصوب شده است. فایگی در سمت جدید خود علاوه‌بر نظارت روی محصولات سینمایی مارول، روی بخش تلویزیون، کامیک و بازی نیز نظارت خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که تغییرات در مارول همچنان ادامه دارد. به نقل از ورایتی، انتظار می‌رود که جف لوب، رئیس بخش تلویزیون مارول، از سمت ریاست خود کناره‌گیری کند. طبق این گزارش، انتظار می‌رود که لوب طی هفته‌های آینده سمت خود به‌عنوان ریاست بخش تلویزیونی مارول را واگذار و سپس با یک شرکت جدید همکاری کند. گفته می‌شود لوب این تصمیم را پیش از این منصوب شدن فایگی به سمت مدیر ارشد ناظر مارول گرفته بود و حال مراحل خود را پشت سر می‌گذارد.

Daredevil

در زمان مدیریت لوب شاهد ساخت سریال‌هایی چون سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) و سریال Agent Carter (ایجنت کارتر) برای شبکه ABC، سریال Legion (لیجن) برای شبکه FX، سریال Daredevil (دردویل)، سریال Jessica Jones (جسیکا جونز)، سریال Luke Cage (لوک کیج)، سریال Iron Fist (آیرون فیست)، سریال The Punisher (پانیشر) و سریال The Defenders (دیفندرز) برای شبکه نتفلیکس و سریال Runaways (فراری‌ها) برای شبکه هولو (Hulu) بودیم. اگرچه در طول این سال‌ها شاهد ساخت سریال‌های تحسین شده و محبوبی هم بودیم، اما عملکرد پایین‌تر از انتظار سریال‌هایی مثل سریال Iron Fist و سریال Inhumans (اینهیومنز) باعث انتقادات زیادی از این بخش شده بود.

همچنین وضعیت بخش تلویزیونی مارول طی این ماه‌ها هم خیلی مثبت نبوده و شبکه Netflix ادامه پخش تمامی سریال‌های مارولی خود را لغو کرده بود و همچنین وضعیت سریال New Warriors (مبارزان جدید) هم هنوز مبهم و نامشخص است. در کنار این موارد، طی امسال سریال The Gifted (استعداد) پس از دو فصل لغو شد و در ادامه شاهد لغو سریال Ghost Rider (گوست رایدر) پیش از آنکه وارد مرحله ساخت شود، توسط هولو بودیم. در هر حال، همکاری هولو و مارول برای ساخت چهار سریال انیمیشنی بزرگسالانه که شامل سریال M.O.D.O.K، سریال Hit-Monkey، سریال Howard the Duck، سریال Tigra and Dazzler Show و سریال The Offenders می‌شود، به‌همراه سریال Helstrom (هل‌استروم) ادامه خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده