نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

سریال پیش درآمد Game of Thrones ممکن است با نام متفاوتی منتشر شود

به تازگی تصویری از پشت صحنه فیلمبرداری سریال پیش درآمد Game of Thrones منتشر شده که به نام احتمالی سریال اشاره می‌کند.

از اواخر ماه گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت پایلوت یا آزمایشی نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در ایرلند شمالی آغاز شده است. پیش از این گفته شده بود که The Long Night (شب بلند)، قرار است نام این سریال باشد، اما شبکه HBO تا به امروز نام این سریال را رسما تایید و اعلام نکرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال پیش در آمد Game of Thrones ممکن است با نام متفاوتی منتشر شود. طبق خبری که وب‌سایت WatchersontheWall منتشر کرده، اخیرا تصویری از پشت صحنه تولید سریال منتشر شده که نام Bloodmoon (بلادمون) در روی آن دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Bloodmoon

با توجه به این تصویر، سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت قرار است با نام Bloodmoon منتشر شود که لوگوی آن نیز در تصویر قابل مشاهده است، اما در هر حال ممکن است این نام در واقع نام تولیدی سریال باشد و این احتمال وجود دارد که سریال در نهایت با نام متفاوتی از شبکه HBO منتشر شود. با این حال، قابل انتظار است که در زمان سفارش ساخت فصل اول نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones توسط شبکه HBO، از نام رسمی این سریال نیز رسما رونمایی گردد. نائومی واتس، جاش وایت هاوس، نائومی آکی، دنیس گاف، جیمی کمپل باور، شیلا اتیم، ایوونا جرمیا، جورجیا هنلی، الکس شارپ، میراندا ریچاردسون، توبی رگبو، مارکوئس رودریگز، جان سیم، ریچارد مک‌کیب، جان هفرنان و دیکسی اگیرکس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت پایلوت سریال پیش در آمد Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

اس‌جی کلارکسون، کارگردان سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و سریال The Defenders (دیفندرز)، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones را بر عهده دارد. فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) نوشته شده است. جرج آر آر مارتین نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور دارد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده