// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

میراندا ریچاردسون احتمالا در نسخه فرعی Game Of Thrones حضور خواهد داشت

بنابر گزارش Entertainment Weekly، در نسخه فرعی سریال Game Of Thrones شاهد هنرنمایی میراندا ریچاردسون خواهیم بود.

بالاخره ماه آینده فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت پخش می‌شود و از مدت‌ها قبل شایعاتی در مورد ساخت یک نسخه فرعی برای این مجموعه تلویزیونی محبوب به گوش می‌رسید تا اینکه در خرداد شبکه کانادایی HBO رسما ساخت یک اسپین‌آف پیرامون قصه Game Of Thrones را تایید کرد. این مجموعه تلویزیونی The Long Night (شب بلند) نام خواهد داشت و فیلم‌نامه آن توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle با همراهی جرج آر. آر. مارتین نوشته می‌شود.

تقریبا هر از چند گاهی اخباری در مورد حضور یک بازیگر مطرح در سریال The Long Night اعلام می‌شود و حالا نوبت به میراندا ریچاردسون رسیده است. ریچاردسون در کارنامه خود بازی در آثاری همچون هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت اول، هری پاتر و جام آتش و آسیب را دارد که به خاطر بازی قابل توجه در فیلم آسیب، موفق به دریافت جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال ۱۹۹۲ شد. اینترتینمنت ویکلی در گزارش خود اشاره‌ای به جزئیات شخصیت و نقشی که شبکه HBO برای میراندا ریچاردسون در نظر دارد نکرده و تنها به ذکر «مورد نظر برای ایفای یک نقش اصلی» اکتفا کرده است.

اس‌جی کلارکسون، کارگردان برخی از قسمت‌های سریال‌هایی چون Collatera ،Dexte Heroes ،Jessica Jones و The Defenders، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones را بر عهده گرفته است. نائومی آکی با سابقه بازی در فیلم Star Wars: Episode IX، دنیس گاف با سابقه بازی در فیلم Colette، جیمی کمپل باور با سابقه بازی در مجموعه فیلم The Twilight Saga، شیلا اتیم با سابقه بازی در سریال Harlots، ایوونا جرمیا با سابقه بازی در سریال Humans، جورجیا هنلی با سابقه بازی در مجموعه فیلم The Chronicles of Narnia، الکس شارپ با سابقه بازی در فیلم How to Talk to Girls at Parties و توبی رگبو با سابقه بازی در سریال Reign، از جمله بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران سریال فرعی Game of Thrones اضافه شده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده