نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

جاش وایت هاوس به سریال فرعی Game of Thrones اضافه شد

طبق خبرهای منتشر شده، جاش وایت هاوس به نائومی واتس در سریال فرعی Game of Thrones اضافه شده است.

به‌تازگی شبکه HBO رسما تایید و اعلام کرده که نائومی واتس اولین بازیگری است که به تیم بازیگری نسخه فرعی و پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) اضافه شده و او قرار است یکی از نقش‌های اصلی قسمت پایلوت یا آزمایشی را بازی کند. شخصیت واتس یک شخصیت کاریزماتیک و مقتدر اجتماعی توصیف شده که توانایی پنهان کردن یک راز تاریک را دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران سریال فرعی مجموعه وستروس اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جاش وایت هاوس به جمع بازیگران نسخه فرعی بدون نام و پیش درآمد سریال Game of Thrones اضافه شده و او قرار است یکی از نقش‌های اصلی این سریال را بر عهده داشته باشد.

Game of Thrones Season 6

وایت‌هاوس بیشتر برای بازی در نقش هیو آرمیتاژ در فصل سوم و چهارم سریال Poldark (پولدارک) شناخته شده است که این سریال اتفاقات پس از انقلاب آمریکا را به تصویر می‌کشد. وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال پیش درآمد Game of Thrones بر عهده جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) بوده است و جرج آر آر مارتین نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت. داستان و اتفاقات سریال پیش درآمد Game of Thrones هزاران سال پیش از اتفاقات سریال Game of Thrones اتفاق خواهد افتاد. اتفاقات سریال در دوران طلایی عصر قهرمانان (Age of Heroes) جریان دارد که در آستانه ورود به ‌تاریک‌ترین دوران وستروس است. فیلمبرداری تولید این سریال از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

با این حال، جزئیاتی از نقش وایت‌هاوس در پیش درآمد سریال Game of Thrones منتشر نشده است و با توجه به داستان غنی این مجموعه و شخصیت‌های بی‌شمار آن، کمی دشوار است که بتوان حدس زد که او قرار است چه نقشی را بازی کند. اولین پیش‌بینی طرفداران ممکن است برن معمار باشد که بنیانگذار خاندان استارک نیز بوده است. او نقش مهمی را احتمالا در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت خواهد داشت. برن معمار در ابتدا قلعه وینترفل و در ادامه دیوار مشهور وستروس را ساخته است. همچنین او ممکن است از اهالی کسترلی راک و خاندان لنیستر نیز باشد.

فصل هشتم سریال Game of Thrones که در واقع فصل پایانی سریال است، در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده